کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پایان یک رویا؛ نجات‌نیا از شیروان تا کوه‌های کهگیلویه بزرگ / نجات‌نیا: نیاز داریم این هوا را عوض کنیم

6 آذر 1402 ساعت 19:32

فرزاد نجات‌نیا رقابتش را با غول‌‌های سیاسی کهگیلویه بزرگ شروع کرد و او در جمع هوادارانش از تغییر هوا گفته و تاکید کرد: دَر نباید بر این پاشنه بچرخد. آیا رویا نجات‌نیا به واقعیت می‌پیوندد.


فرزاد نجات‌نیا رقابتش را با غول‌‌های سیاسی کهگیلویه بزرگ شروع کرد و او در جمع هوادارانش از تغییر هوا گفته و تاکید کرد: دَر نباید بر این پاشنه بچرخد. آیا رویای نجات‌نیا به واقعیت می‌پیوندد.
بالاخره مسیر موفقیت‌های فرزاد نجات‌نیا در دولت سیزدهم به‌ایستگاه برکناری رسید. او که روزگاری سودای مجلس داشت و از شورای شهر دهدشت به تهران رفت. رشد آسانسوری نجات‌نیا سبب شد تا برخی از نزدیکان، از او به عنوان یک گزینه مهم در نظام اداری کشور یاد و آینده درخشانی را برایش ترسیم کنند. تلاش زیادی کرد که از دستیار ویژه وزیر دولت روحانی به معاون وزیر دولت رئیسی برسد، اما نتوانست که تا پایان دولت، سید ابراهیم رئیسی را همراهی کند و در شیروان بعد از اعتراض‌های امام جمعه به صورت شفاف و رسمی او را برکنار کردند تا قطار پیشرفت‌های نجات‌نیا در معاونت حقوقی وزارت راه متوقف شود. عزل نجات‌نیا بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور داشت. وی اکنون سودای مجلس دارد و در کوه‌های کهگیلویه برای جمع محدودی از هوادارانش سخنرانی کرد.
فرزاد نجات‌نیا بعد از یک دوره در شورای شهر دهدشت خود را به مراکز قدرت رساند و کم‌کم تلاش کرد تا خود را به محافل سیاسی اصولگرا، اعتدالیون و یا اصلاح‌طلب نزدیک کند. در دولت روحانی دستیار ویژه وزیر ارتباطات شد و در دولت رئیسی به معاون پارلمانی رسید و در عین حال او تلاش می‌کرد با سفر به استان‌های مختلف به ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات زیادی را درباره خود شروع کند. تبلیغاتی که با محوریت شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بود. اکنون با نزدیک‌تر شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی نجات‌نیا رسماً در جمع هوادارانش خود را به عنوان کاندیداتوری مجلس مطرح کرد. 
نجات‌نیا؛ فردی که تلاش می‌کرد تا با تبلیغات فراوان خود را به صدر اخبار برساند حتی در دولت مورد حمایت اصول‌گرایان هم نتوانست سمت خود را حفظ کند. اما خداحافظی یک مرتبه نجات‌نیا از ساختمان هلدینگ معلم تمام تبلیغاتی که در مورد او وجود داشت را فرو ریخت. عزلی که دلایل آن مشخص نیست. برخی از نزدیکان به نجات‌نیا، عزل وی را به مافیا ربط دادند. مافیایی که نه مشخص شد و نجات‌نیا در باره آن با مردم صحبت کرد. او فقط در مشهد کلیپی را پخش کرد که ابهامات زیادی هم داشت.
نجات‌نیا اکنون می‌خواهد نماینده مجلس شود و این رویا را خیلی وقت پیش در سر می‌پروراند. وی یک دوره نامزد انتخابات مجلس بود که علی‌رغم تبلیغات زیاد رأی خیلی پائینی کسب کرد.
   
او  در جمع هوادارنش می‌گوید: «آینده فرزندان ما دارد به خطر می‌افتد. بعضی می‌گویند؛ این مسیر، مسیر پر تنشی است، چرا می‌خواهی دوباره باشی؟ من اصراری ندارم در این عرصه باشم. و اگر این جمع بگویند؛ از فردا دیگر نیستم. اما، آیا با پاک کردن صورت مسئله، مشکل حل می‌شود؟»
وی افزود: «کی گفته؛ هر کس با این‌ها نباشد، یا بر علیه ما حرف زد، باید تمام هستی‌اش ساقط شود. این حرفا را اوباما، رئیس جمهور وقت امریکا می‌زد.»
نجات‌نیا اضافه کرد: «ما ماندیم، حرف زدیم، مدیرکل، معاون وزیر و مدیرعامل هم شدیم. ما نیاز داریم هوا را عوض کنیم و دَر نباید بر این پاشنه بچرخد. هر کدام از ما می‌تواند در این مسیر یک گردان تک نفره باشد، تا این هوا را عوض کنیم.»

بیشتر بخوانید:

داستان یک عزل

از جلال دارش تا فرزاد نجات نیا؛ دور باطلی که با حاصل صفر هست

انتصاب نجات نیا بعنوان مشاور مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان / چرا نجات نیا از مدیرعاملی گروه ساختمانی معلم عزل شد؟


کد مطلب: 469760

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/469760/پایان-یک-رویا-نجات-نیا-شیروان-کوه-های-کهگیلویه-بزرگ-نیاز-داریم-این-هوا-عوض-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1