تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۶۸۸۵۰

آدم‌رباها پدر بازیکن لیگ برتری را ربودند

۰
آدم‌رباها پدر بازیکن لیگ برتری را ربودند
کبنا ؛تیم فوتبال لیورپول در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس روز یکشنبه ۱۴ آبان‌ماه باید به مصاف لوتون برود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه این دیدار با اشاره به مشکلات خانوادگی لوئیس دیاز اظهار کرد: اگر این بازیکن شرایط حضور در بازی این هفته را داشته باشد، از او استفاده خواهیم کرد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، وی ادامه داد: همه می‌دانیم که برای خانواده او چه اتفاقی رخ داده؛ هنوز پدرش پیدا نشده و ربایندگان هم واکنشی نشان نداده‌اند. با وجود این وضعیت ناراحت کننده، دیاز به انگلیس بازگشته و در یکی دو روز اخیر تمرینات خود را با هم تیمی‌هایش از سر گرفته است. حالا او باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد بازی کند یا خیر.
سرمربی لیورپول اضافه کرد: واقعا نمی‌توانم بگویم که چه تصمیمی خواهیم گرفت و فقط منتظریم. همه چیز به او مربوط می‌شود. در این شرایط نمی‌توانیم لوئیس را به کاری مجبور کنیم و فقط باید منتظر بود.
پلیس کلمبیا ۲۰۰ میلیون پزو برای کسب اطلاعات درباره محلی که آدم‌ربایان پدر ستاره لیورپول را پنهان کرده‌اند، جایزه تعیین کرده است. پیش از این آدم‌ربایان مادر او را آزاد کرده، اما هنوز در مورد پدر این بازیکن خبری در دسترس نیست.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1