تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۶۸۶۸۵
در رقابت‌های لیگ برتر ایران؛

(عکس) صدر جدول آبی شد

۰
(عکس) صدر جدول آبی شد
کبنا ؛شاگردان یحیی گل‌محمدی در انزلی نمایشی ضعیف داشتند و با تساوی بدون گل متوقف شدند. به این ترتیب استقلال که روی نوار پیروی حرکت می‌کند صدرنشین جدید لیگ برتر شد.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، استقلال تهران علیرغم مشکلات فراوان درون تیمی نمایشی منسجم در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر از خود نشان داده و با ۶ پیروزی و تنها یک شکست موفق شده حالا صدرنشین لیگ برتر باشد. تیمی که در تابستان موفق به یارگیری درستی نشد و بدتر از آن اختلاف شدیدی میان سرمربی و مدیرعامل آن وجود دارد که اخبارش در فضای عمومی هم منتشر شده است.با این حال جواد نکونام توانسته با انسجام خوبی که در تیم ایجاد کرده امتیازات لازم را جذب کند و استقلال را ذره ذره به صدر برساند.

پرسپولیس در مقابل وضعیتی متفاوت دارد. آن‌ها در تابستان بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند، اما جنگیدن در چند میدان از جمله رقابت‌های آسیایی این تیم را در شرایط متفاوتی نسبت به استقلال قرار داده است. مصدومیت چند ستاره تیم هم به آن‌ها فشار وارد کرده و این مسئله در کنار ماجرای کسر امتیاز از پرسپولیس آن‌ها را فعلا به رده دوم جدول فرستاده است.
استقلال و پرسپولیس هر دو یک بازی کمتر از سایر تیم‌های لیگ برتری دارند و آن هم دربی معروفی است که به دلیل بازی‌های ملی و حضور آسیایی پرسپولیس به تعویق افتاده است. با توجه به آرایش جدید جدول و اختلاف امتیاز دو تیم استقلال و پرسپولیس احتمالا دربی معوقه پایتخت در شرایط هیجان‌انگیزتری برگزار شود. جایی که پرسپولیس باید برای پس گرفتن صدر تلاش کند و استقلال برای حفظ آن.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1