تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۴۶۸۶۸۰
در جمع خبرنگاران مطرح شد

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد: جاده‌ای در استان احداث شده که پیوست پدافند غیرعامل ندارد / ترک فعل مدیران به دستگاه قضایی معرفی می‌شود

۳
۰
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد: جاده‌ای در استان احداث شده که پیوست پدافند غیرعامل ندارد / ترک فعل مدیران به دستگاه قضایی معرفی می‌شود
کبنا ؛مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرا نکردن قوانین و دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل جرم محسوب می‌شود.
رضا غلامیان روز یک شنبه با بیان اینکه سوم تا دهم آبان ماه به نام هفته پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده است، گفت: آنچه در پدافند ضروری است شناخت جایگاه آن است و تلاش کردیم فرهنگ پدافند در مدارس و میان دانش‌آموزان، کارکنان و عموم مردم را اجرایی کنیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مصون‌سازی پدافند افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل با مشارکت دانشگاه تهران تدوین شده و مسائل و مشکلات استان در حوزه پدافند غیرعامل در این طرح دیده شده که برخی از برنامه‌های تدوین شده در حال اجرا است.
وی بیان کرد: چندین پل در سطح استان وجود دارد واین سؤال پیش می‌آید اگر یکی از این پل‌ها از بین برود باید چه تدبیری اتخاذ شود که پل سیار طراحی کردیم و اگر روزی یکی از پل‌ها تخریب شود سریع جایگزین شود.
غلامیان عنوان کرد: در طرح پدافند غیرعامل مخابرات سیار و پمپ بنزین سیار آماده شده است و در حال انجام برق سیار هستیم و تلاش می‌کنیم حداقل امکانات را برای مواقع اضطراری در حوزه پدافند تهیه کنیم.
وی بیان کرد: در حوزه مسائل زیستی ادارات منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص برگ جوانه خوار درختان بلوط و تالاب‌ها اقدامات خوبی انجام دادند.
غلامیان عنوان کرد: در خصوص بیماری مشترک بین انسان و دام دامپزشکی و همچنین دیگر بیماری‌ها مانند هپاتیت دانشگاه علوم پزشکی اقدامات خوبی صورت دادند.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل توصیه می‌کنیم در طرح‌های حساس، مهم و حیاتی استان پیوست پدافند غیرعامل رعایت شود، متأسفانه جاده‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد پس از سال‌ها احداث شده، اما به دلیل نداشتن پیوست پدافند غیرعامل مشکلاتی ایجاد کرده است.
غلامیان بیان کرد: هر عمل، قانون و دستورالعمل که بر روی زمین بماند با روح، روان، سلامت، و آرامش مردم مربوط است و ترک فعل تلقی می‌شود و هر کدام از مدیران این قوانین و دستورالعمل را انجام ندهند طبق قانون مجلس شورای اسلامی ترک فعل محسوب شده و به دستگاه قضایی معرفی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ی
Iran, Islamic Republic of
پدافندغیرعامل چیه؟
مهندس راه و شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن هرکسی از راه می‌رسد خطابه می کند.
شما باید توان‌خود را در جهت جذب اعتبار از طریق ردیفهای پدافند بگذارید
آشنا
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت پدافند غیرعامل ...آخ وبخت عسکر
چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1