تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۴۶۷۹۴۷
یادداشت؛

سد تنگ سرخ و مأموریت شبکه دنا

۲
سد تنگ سرخ و مأموریت شبکه دنا
کبنا ؛تیم رسانه‌ای‌ امیر رئوف در رابطه با احداث سدتنگ سرخ سر کم‌کاری کرده‌اند. ظرفیت بزرگ شبکه دنا باید در راستای منافع مردم و استان قرار بگیرد و به‌خوبی مسائل را تبیین و شرح دهد تا تمام شبهات از بین رود.
احداث سد تنگ سرخ  خسارت زیادی به منابع طبیعی؛ زیست محیطی، آوارگی چندین روستا و نابودی طبیعت زیبا و حیات وحش رودخانه بشار یاسوج می‌زند و هیچ ثمره دیگری برای مردم استان در پی ندارد که کارشناسان محیط زیست بار‌های بار در مورد عواقب وخیم حداث این سد تذکرات لازم را دادند اما فریاد آنان چون از رسانه محروم بودند به گوش کسی نرسید.
تیم رسانه‌ای شیرازی مستقر در استان می‌گویند با احداث این سد زمین‌های کشاورزی زیر سد تأمین می‌شود در صورتیکه تا پدر و پدارنمان به یاد دارند مردم پایین دست رودخانه بشار از دوآب تا قلات به احداث کانال انحرافی دست چین آب کشاورزی و مزارع خود را تا علی آباد، کارخانه قند تا پل مختار به صورت سنتی آبیاری می‌کنند که با احداث این سد باید دست به دامان اهالی فارس شویم تا محض رضای خدا مقداری آب به سرزمین ما ارسال کنند.
قابل توجه مردم و مسئولان استانی با تعبیه کانال‌های انحرافی به سمت استان فارس هر چه در ذخیرگاه این سد قرار می‌گیرد به سمت شیراز با توربین‌های بزرگ پمپاژ می‌شود و حاصلی برای مردم استان جزء لجن‌زار روی کف این رودخانه که مسیر بشار را به لجن‌زار و مرداب تبدیل می‌کند در پی ندارد.
تیم رسانه رئوف می‌گویند با احداث این سد آب پایدار شهر یاسوج تأمین می‌شود تا آنحا که در یاد داریم آب آشامیدنی یاسوج مال ۴۸ سال پیش است با توجه به رشد جمعیت و توسعه شهری جوابگوی همه نیاز‌های شهر یاسوج و اطراف بوده است.
این تیم رسانه‌ای که در پنجمین سال ماموریت خود در استان باهوشیاری هرچه تمام‌تر مردم، مسئولان کشوری، استانی، امامان جمعه، مسدولان کشوری که به استان سفر می‌کنند، نمایندگان ادوار مختلف مجلس، استانداران با اهداف رسانه‌ای مشخص روی سد می‌برند و پیرامون مزایای این احداث سد از آنان مصاحبه می‌گیرند اگر به آرشیو این رسانه سرچ کنید متوجه خواهید شد که چطور در حصار رسانه‌ای این تیم شیرازی مستقر در استان قار گرفته‌اند و به مردم و مسئولان برای انحام ماموریت خود که همان تأمین اب شیراز است به خوبی بی‌نوجه هستند و انجام وظیفه می‌کنند و مسئولان ما در بی‌توجهی قرار دارند و نیاز است همه مردم و مسئولان از این خواب بیدار شوند و جلوی این ماموریت ناتمام را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
توطئه عليه قاليباف

توطئه عليه قاليباف

حميد رسايي، عضو سابق جبهه پايداري و از چهره‌هاي اصلي تشكل جديد اصولگرايان يعني شريان ...
1