تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۰۹
کد مطلب : ۴۶۷۷۱۵
گفت و گوی کبنانیوز با نادر منتظریان؛

تبدیل آموزش و پرورش به ستاد‌های انتخاباتی و باندبازی‌های محلی خیانت به تعلیم و تربیت است / بعضی از فرهنگیان با خاطرات تلخی از اموزش پرورش جدا می‌شوند

۱۰۵
۱۲
تبدیل آموزش و پرورش به ستاد‌های انتخاباتی و باندبازی‌های محلی خیانت به تعلیم و تربیت است / بعضی از فرهنگیان با خاطرات تلخی از اموزش پرورش جدا می‌شوند
کبنا ؛
نادر منتظریان از فعالان سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد است که سابقه یک دوره کاندیدای انتخابات مجلس را در کارنامه سیاسی خود دارد. منتظریان سابقه مدیریتی در دستگاه های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور را دارد، گفت و گوی کبنا نیوز با نادر منتظریان را در ادامه می خوانید:

آموزش و پرورش چه نقشی می‌تواند در توسعه استان داشته باشد؟

شروع سال تحصیلی را به همه فرهنگیان، فرهیختگان، دانش آموزان و مردم عزیز استان تبریک عرض می‌کنم و از سایت تحلیلی کبنا نیوز تشکر ویژه دارم که باب این گفت و گو را باز کرد تا نگاه ما را به آموزش و پرورش و نقش و جایگاه آن را در توسعه مطرح کنیم. رشد و توسعه هر کشوری در گرو توسعه پایدار آن کشور است، بنابراین دستیابی به توسعه پایدار نیازمند برنامه‌ریزی در هر یک از سطوح اقتصادی، فرهنگی، انسانی، اجتماعی و سیاسی است.
در این بین، انسان به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار در مرکز توجه و محور اصلی محسوب می‌شود، برای اینکه بتوانیم در این حوزه‌ها موفق بشویم و به توسعه پایدار برسیم باید انسان آموزش ببیند. آموزش و انسان جایگاه کلیدی دارند و با توجه به اینکه آموزش از مؤلفه‌های توسعه پایدار است، پس آموزش به طور عام و آموزش و پرورش به طور خاص نقش بسیار مؤثری در توسعه پایدار دارد. در واقع آموزش پرورش به عنوان زیربنایی‌ترین نهاد در هر جامعه‌ای در توسعه پایدار است. آموزش و پرورش مرکز ثقل هر جامعه‌ای است. چنانچه کشور بخواهد توسعه پیدا کند باید نقش آموزش و پرورش را جدی بگیریم و در صدر کار‌ها قرار بگیرد. آموزش و توسعه رابطه دو سویه با هم دارند، از یک سو آموزش بسترساز توسعه است و از سویی دیگر توسعه لازمه تحول اساسی در نظام آموزش است. ضرورت دارد هر جامعه‌ای که به توسعه پایدار می‌اندیشد آموزش پایدار را در رأس برنامه‌های خود قرار دهد.
وجه تمایز آموزش و پرورش نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی چه چیزی است؟
آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی در جامعه محسوب می‌شود و مدیریت منابع انسانی آن جامعه را بر عهده دارد، مسئولیت و وظیفه مهمی به نام انسان‌سازی را برعهده دارد که این مهم آن را از سایر دستگاه‌های اجرایی متمایز می‌کند.
آموزش و پرورش مدیریت منابع انسانی و تعلیم و تربیت انسان و مدیران آینده کشور را برعهده دارد، در صورت اصلاح آموزش و پرورش کل کشور اصلاح می‌شود. همچنین نیرو‌های شاغل در دیگر دستگاه‌ها نیز از بستر آموزش و پرورش برخاسته‌اند‌. همین مسأله است که آموزش و پرورش را از دیگر وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها متمایز کرده است.
چه نگاهی به آموزش وپرورش دارید و چه اهدافی را برای آن ترسیم می‌کنید؟
با توجه به فرموده مقام معظم رهبری که می‌فرمایند در آموزش وپرورش باید تحول بنیادین ایجاد شود. یکی از مصداق‌های تحول بنیادین ما با توجه به نقش و جایگاهی که دارد حتماً در حوزه رفع مشکلات آموزش وپرورش، رفاه فرهنگیان و نیازمندی‌های این مجموعه فرهیخته گام برمیدارم.
تا چه اندازه شناخت نسبت به این دستگاه اجرایی دارید؟
یکی از مشاغلی که از دوران دبستان علاقه‌مند به انتخاب آن بودم معلمی بود. اما وقتی که ما فارغ التحصیل شدیم اوایل انقلاب و (جنگ) بود و موفق نشدیم این شغل را انتخاب کنیم. به عنوان یک پاسدار شروع به کار کردم البته پاسداری را یک شغل نمی‌دانستم و به عنوان یک تکلیف به آن نگاه می‌کردم.
کسانی که در دستگاه‌های امنیتی هستند باید اشرافیت کاملی بر دستگاه‌های اجرایی داشته باشند و بنده با اطمینان کامل اعلام می‌کنم سازمان آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی بود که تحت حوزه ماموریت‌ام بود و نسبت به تمام جزئیات این دستگاه شناخت دارم. اگر قرار شد اصلاحاتی در آموزش و پرورش انجام گیرد ما صاحب‌نظر هستیم. به آموزش و پرورش آسیب‌های فراوانی وارد شده است که بخشی از آن به دلیل وجود برخی سو مدیریت هاست. آموزش و پرورش و فرهنگیان انسان‌هایی بابصیرت هستند که به مسائل سیاسی کشور شناخت دارند. در آموزش و پرورش استان ما مبنای انتخاب و چینش مدیریت ها خارج از روال معمول شده‌است. تنها ملاک رای دادن به فلان کاندید می‌شود و این‌ها ظلم بزرگ در حق نسل ما و آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت ماست.
فرهنگیان نباید دغدغه‌ای داشته باشند زیرا قرار است انسان‌سازی کنند و مسئولان استانی وظیفه دارند شرایط را فراهم سازند تا فرهنگیان از این دغدغه‌ها خارج شوند. اما امروز شاهد آنیم و مصداق‌هایی هم وجود دارد که به فرهنگیان رفاه دادند و ترکیب دانش‌آموزی در مدارس بر مبنا‌های غیر از وظیفه ذاتی آموزش و پرورش است. نگاه حاکم برآموزش وپرورش، نیز باید نگاهی دغدغه‌مندانه، دیندار و کارامد به لحاظ تعلیم وتربیت باشد.
آموزش و پرورش مرکز ثقل یک کشور است، چشم انداز آینده هر کشور به عملکرد اموزش پرورش برمی‌گردد.
نمی‌خواهم بگویم فرهنگیان و آموزش پرورش با مسائل سیاسی بیگانه باشند، اما تبدیل آموزش و پرورش به ستاد‌های انتخاباتی و باندبازی‌های محلی خیانت به تعلیم وتربیت است، اینکه تنها شاخص ما در انتخاب مدیریت‌ها و چینش کادر مدارس، رفاه فرهنگیان و هر امتیاز دهی، صرفاً رای دادن به یک فرد باشد یا عدم رأی دهی به طیفی دیگر مبنای تصمیم‌گیری دست اندرکاران باشد یک انحراف بزرگ است، اشتباهی است که جبران آن کارسختی است، بخشی از آثار معنوی آن قابل جبران نیست.
لذا فرهنگیان باید احساس امنیت کنند، امروز شاهد هستیم بعضی از فرهنگیان با خاطرات تلخی از اموزش پرورش جدا می‌شوند، بعد از سه دهه خدمت به علت بعضی از برخورد‌ها، آسیب‌ها و ایرادات در آموزش و پرورش رفتن را بر ماندن ترجیح می‌دهند و برای رفتن روز شماری می‌کنند. جامعه‌ای می‌تواند خوشبخت باشد که نخبگان و تیزهوشان آن جامعه، اولین گزینه انتخابی ورود به دانشگاه، شغل فرهنگی و معلم بودن باشند و زمانی نخبگان استقبال می‌کنند که اموزش و پرورش حال خوشی داشته باشد.
شما اگر مسولیت حقوقی داشته باشید چه نگاهی به آموزش و پرورش دارید؟
مسأله تحول بنیادین در آموزش وپرورش مورد تأکید مقام معظم رهبری است، البته معنای تحول بنیادین بسیار گسترده است، و مصادیق گسترده‌ای دارد، اما یکی از مصادیق اصلی آن، اعمال مدیریت صحیح در آموزش و پرورش است، یقیناً اگر مسئولیت حقوقی داشته باشم، رسیدگی به امور آموزش وپرورش، نیازمندی‌های آموزش پرورش، توجه ویژه به قشر فرهنگی فرهیخته و نسل در اختیار آموزش و پرورش، جز اولویت‌های جدی بنده است، الحمدالله به واسطه‌ی مسئولیت‌هایی که داشته‌ام شناخت خیلی خوبی به آموزش و پرورش دارم، هم نقش آموزش و پرورش را خوب می‌فهمم، هم آسیب‌هایی که به این پیکره مهم که به واسطه سوءمدیریت‌ها وارد شده است را خوب می‌شناسم. امروز باید برای مسئولان استان، توجه به مشکلات فرهنگیان، رسیدگی به ناکارامدی‌ها و رفتار‌های غلطی که این روز‌ها در آموزش و پرورش شاهد آن هستیم، دغدغه و اولویت اول آن‌ها باشد، ما باید به حال وزارت اموزش وپرورش تأسف بخوریم که شده جولانگاه باندبازی‌ها و دچار این حال و روزگار است، این سؤال را باید از وزیر محترم اموزش و پرورش داشته باشم که آیا تعلیم وتربیت برای جنابعالی مهم است؟ اگر مهم است چرا اموزش و پرورش به این حال و روز گرفتار است، حضرتعالی به عنوان وزیر کجای این دستگاه قرار دارید؟ مطرح است که به استاندار اجازه نمی‌دهید که آسیب‌های آموزش و پرورش را رفع کند.
به عنوان یک شهروند سؤالی هم از نمایندگان محترم استان دارم، ایا صدای این همه نگرانی و نارضایتی فرهنگیان و دغدغه والدین دانش آموزان را می‌شنوید! اگر شنیده‌اید چه اقدامی انجام داده‌اید آیا یک بار از تریبون ملت، از بابت این همه نگرانی و تخلف و بدرفتاری و چینش‌های غلط مدیریتی در این سازمان عریض و طویل حتی یک تذکری داده‌اید؟ با این همه اشکالی که به آموزش و پرورش وارد است جا داشت توسط نمایندگان محترم استان تا به امروز چند بار وزیر به مجلس فرا خوانده شده بود، از سیستم‌های نظارتی استان می‌خواستید که ورود کنند از این همه آسیب پیشگیری می‌کردند، لذا خوب می‌دانیم عدم پیشگیری، و تبدیل شدن مشکلات به دمل چرکین، چه جراحی سخت و کشنده‌ای را در پی دارد. تأسف بارتر این است که هرکدام از مسئولان از وزیر، استاندار، نمایندگان توپ را در حوزه دیگری می‌اندازند و دیگری را متهم می‌کنند که فلانی اجازه اصلاح به ما نمی‌دهد. متأسفانه این رویه یک دور باطل شده است. یقیناً اگر به فرمان ولایت در عدم دخالت در امور همدیگر دقت می‌کردید امروز گرفتار این دور باطل نبودید. اگر این حرف که هر مدرسه یک ستاد انتخاباتی است جای تأسف دارد. چشم انداز آینده استان در گرو عملکرد امروز آموزش و پرورش است.
بنده با توجه به شرایط زمانی که کشور درگیر جنگ بود و سپاه پاسداران در این خط مقدم بود، افتخار عضویت در این نهاد مقدس را پیدا کردم و معمولاً آن زمان پاسداری به عنوان یک شغل تلقی نمی‌شد بلکه یک وظیفه و تکلیف بود و علی رغم اینکه توفیق پیدا نکردم شغل معلمی را انتخاب کنم، اما نوع مسئولیت‌های بنده ایجاب می‌کرد که اشرافیتی بر آموزش وپرورش داشته باشیم و بطور قطع می‌توانم با اعتماد به شما عرض کنم که نسبت به ساختار و وظایف و نقش آموزش وپرورش شناخت کافی و کارشناشی دارم و نه تنها در آموزش پرورش بلکه نسبت به وظایف ذاتی کلیه سازمان‌ها و ادارات، نقش، قوت و ضعف و آسیب‌های آن‌ها شناخت کامل را دارم. اصولاً ساختار سیستم وزارتی ما جوری طراحی شده که کسانی که جز مدیران وزارت خانه هستند برای داشتن اشرافیت، باید این شناخت را نسبت به تمام سازمان‌های اداری پیدا کنند که بتوانند در اجرای ماموریت‌هایشان موفق شوند.
لذا یکی از نقطه قوت‌های نیرو‌های امنیتی همین است که به صورت علمی و تجربی مراحلی را طی می‌کنند که اگر اراده کنند در ماموریت‌ها و مدیریت‌های بیرون از وزارت کار کنند می‌توانند جز موفق‌ترین مدیران باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فدایی
Iran, Islamic Republic of
درست وبجا فرمودین
دنا
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک معلم. هنوز نمی دانم در کدام منطقه یا دبیرستان تدریس کنم ایا کسی پاسخگو هست؟
بیکار
Iran, Islamic Republic of
گرانی لوازم تحریر؟. گرانی وکرایه وسرویس مدارس؟ گرانی لباس مدرسه.؟
معلم
Iran, Islamic Republic of
جرات شجاعت. نترس. با غیرت.
دهدشت
United Kingdom
اله اکبر. از این دل و جرات.
پاتاوه
United Kingdom
کار تمام شد به عنوان یک مدیر دبستان تا الان ندیم هیچ شخصی چنین دفاعیاتی از فرهنگیان داشته باشد. بدون شک با انتخاب ایشان شاهد تحول بنیادین در سیستم اموزشی خواهیم بود
امیر کبیر زمان
United Kingdom
مگه اموزش پرورش هم داریم
Iran, Islamic Republic of
باسلام درست در شهرستان کهگیلویه دهدشت و توابع آن در تمام ادارات دولتی نفوذ کرده در اداره کل آمورش و پرورش معاون متوسطه آموزش و پرورش اداره کل ///اگر تحقیق کوچه همه دخالت سیاست در آموزش و پرورش می بینید از طایفه ای عمل کرده سال‌های گذشته آقای جمالی نگاه کنید خواهید فهمید از چه رانتی استفاده می کند
Iran, Islamic Republic of
جناب آموزش و پرورش در دوره ی هدایتخواه مراد جنابعالی به ستاد انتخابات تبدیل شده بود خدا شاهده علی محمد دانشی با ماشین پیکاب نوسازی به ماموریت اداری صرفا برای تبلیغ میرفت این را همه میدانند .یک مخالف در بدنه ی آموزش و پرورش قابل تحمل نبود جناب آقای منتظریان مردم آگاه یک نیروی فرهنگی را بر یک نیروی امنیتی قطعا ترجیح خواهند داد
مدیری
Iran, Islamic Republic of
سلام طبق گفته خودشون در دوره هدایت خواه آقای دانشی در یک روز ۸۷ ابلاغ در اداره کل لغو شد صدای هیچ کسی در نیومد همین دوستان در دستگاه های نظارتی پست داشتند چرا ورود نکردند فقط دنبال برگشت بودجه بودند خدا قوت قهرمانان
کار‌شناس
Iran, Islamic Republic of
درسته آموزش و پرورش استان ضعیف ترین عملکرد را دارد. ولی شما با این سخنان جایگاهی در بین فرهنگیان نخواهی داشت.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
شماها که به قول خودتون قبلا در مسند تصمیم گیری بودید چه گلی به سر این استان فلک زده زدید. عملکرد شما چه بوده چرا از عملکرد خودت نمی گویید /کسانی که کامنت می خوانند بروید از اقوام همین شخص بپرسید که چه بر سر آنها آورده. شما با آن که دارید هیچ وقت رای نمی آورید. این حرفهای مثلا خوب خوب شما دیگه بازاری ندارد. مردم شما و دوستان شما را قبلا امتحان کرده‌اند. بروید کنار بنشینید تا این روند رو به رشد استان ادامه پیدا کند.
Iran, Islamic Republic of
اززمانیکه آموزش وپرورش به دست عزتخواه وسبحانی افتاده وتصمیما فرهنگیان از این رفتارها دلخور وانگیزه برا کار ندارند
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورش استان دلی رچ ،بررسی کنید ۹نفر از این روستا در جاهای حساس اداره کل پست گرفتن وشهرستانی مثل لنده وچرام ولیکک جمعا ده نفر نیستن
Iran, Islamic Republic of
البته ۸ سال آموزش وپرورش باشت رانگفتیدیایادتان رفته
Iran, Islamic Republic of
الحمدالله
Iran, Islamic Republic of
برادر من مشکلات اموزش و پرورش با کلی گویی حل نمیشود .این که می فرمایید به مسائل اموزش و پرورش اشراف کامل دارم خود بهترین دلیل است بر اینکه در این حوزه شناختی نداری...من خودم ۳۰سال است معلمم و اتفاقا شاگرد همین اقای روشنفکر بودم ...شما در هر زمینه ای شناختی بهتر از روشنفکر داشته باشی در اموزش و پرورش نداری...قوم بازی مربوط به روشنفکر و این دوره نیست این مشکل کلی استان است که امثال شما سیاسیون و شبه سیاسیون ان را برجسته کردید...شما که در نهاد نظارتی بودید و قطعا رابطه بازی ها را در ادارات استان می دیدید چرا قاطعانه برخورد نمی کردید؟؟الان مردم عادی استخدامهای رابطه ای را کاملا میشناسند شماها کجا بودید که اجازه دادید مدیران با اعمال نفوذ ظوابط کشور را دور بزنند و پخمگان فامیل را به جای نخبگان جامعه بنشانند؟؟برادر من نمایندگی مجلس بیزنس نیست حرف مردم رابشنوید دلتان را به چهار ادم که هنرشان رفتن به فاتحه خوانی است خوش نکنید.. ...شعار دادن اسان است عمل بیارید..
Iran, Islamic Republic of
اگر حاج زارع وارد انتخابات نمیشدن قطعا من و خانواده به جناب منتظریان رای می‌دادیم.
United States
این سخنان هم تخریب است وهم تشویش اذهان !!
United States
این سخنان هم تخریب است وهم تشویش اذهان !!
United States
چقدر خوب بود انسان فقط برای رضای خدا حرف بزند نه برای قدرت طلبی!!
United States
چقدر خوب بود انسان فقط برای رضای خدا حرف بزند نه برای قدرت طلبی!!
واقع بین دنا
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی و بجا آموزش و پرورش در ضعیف ترین وضعیت خود بسر می برد اگر این وضعیت ادامه پیدا کند شاهد نابودی کامل علم ودانش در استان خواهیم بود
احمدوند
Russian Federation
آقای منتظریان نگاه خیلی خوبی به آموزش و پرورش دارند. من معلم هستم و قطعا به خاطر این نگاه شون با تمام توان از ایشان دفاع می کنم
میلاد
درود بر منتظریان شجاع
کاملا درست و دقیق به همه موارد اشاره فرمودند
که چه فضاحتی اموزش و پرورش استان را گرفته
پ جناب بهرامی تو هم یه زوری بزن ایگار خت وارد این جریان جلوگیری از تبعیض و بی عدالتی نیکنی
مردم تشنه عدالت هستند یادت باشد
مطلع
United States
ضعیف ترین مدیرکل تاریخ آموزش و پرورش
مثبت بی نهایت
Iran, Islamic Republic of
روزگاری وقتی این ادمو میدیدم بدون همکلامی نگاهم منفی بود بهاش هم کلام شدم عارفی هست دوستداشتنی .خدایا منو ببخش .چقد این ادم انسان هست هرجا که هست خدا نگهدارش
محسنی
Iran, Islamic Republic of
برای بازیگری ثبت نام کنید
محمدی
مدیر ا پ باید عزل گردد
Iran, Islamic Republic of
درود برحاج نادر مقتدر و عدالت خواه
سارا
Iran, Islamic Republic of
انصافا شجاعت منتظریان بی نظیره. جالبه که کاری به مصلحت ها نداره و هر جا لازم باشه موضع گیری می کنه. ما به چنین انسان شجاعی نیاز داریم.
سید نصیر
Iran, Islamic Republic of
به حول و قوه الهی آموزش و پروش هم آزاد خواهد شد
ز. د
Russian Federation
درود بر این مرد بزرگ بسیار عالی
حسین
Iran, Islamic Republic of
باسلام بابا کل مدارس روساشون از چین ولوداب اومدن
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند که این نونهالان و نوجوانان که باید آینده سازان این مملکت باشد سر از کجا در بیاورند
نظری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج منتظریان
مریم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حاج منتظریان
آموزش و پرورش داره بیداد میکنه
مهدی کروبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما برادر عزیز و ارزشمند
مطالبه گر استانی
United States
هر که با ما نیست برماست ،،،،

مشی اصولگرایان سنتی در بویراحمد
. .
شما که حاج عزت خواه روستا زاده ، مردم دار و اعتدال گرا را در وقت انتصابش همه صندلی های جلسه معارفه اش را اشغال نمودید که انتصاب ماست ، حالا چی شده که عدم خرید یا با تاخیر دریافت نمودن حتی کتاب درسی حداکثر ۵ تا دانش آموز را هم به هر دلیل به حساب آقای مدیرکل آموزش و پرورش می دانید ،
شما اگر کمتر از هزینه های جبهه پایداری و حزب موتلفه ارتزاق کنید قطعا از این آشفتگی های تکراری هر روز صبح خود بیرون می آیید .
Iran, Islamic Republic of
و اینکه اصلاحطلبان هنوز در راس هستند.
آموزش و پرورش عشایر جولانگاه اصلاحطلبان است.
از رئیس تا معاونین
معلم
United Kingdom
درود؛ الحق که جز حقیقت چیزی نشنیدم
Russian Federation
/ ما نه از مسولان استان نه از مسولان وزارت و حتی ریاست جمهوری همچنین انتظاری نداشتیم که آموزش و پرورش در استان و شهرستان های ما با نیروهایی اداره شود .
Russian Federation
آموزش و پرورش بویراحمد را نجات دهید این وضعیت شایسته و زیبنده ی دولتی که مدعی انقلابی گری است نیست
Russian Federation
حقیقتا آقای منتظریان یک نیروی کاردان و باتجربه و جامع الاطراف است و نسبت به ریز مسائل آموزش و پرورش اشراف و آگاهی و احاطه ی کامل دارند
Russian Federation
آموزش و پرورش کل و شهرستان بویراحمد را نام شان را عوض کنید
چرا دستگاههای نظارتی این قدر در رابطه با آموزش و پرورش ضعیف عمل می کنند؟
فرهنگیان فغان شان به آسمان بلند است و این عواقب خوبی برای امنیت استان ندارد
Russian Federation
مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس آموزش و پرورش عشایر توضیح دهند چرا سهمیه ی بچه های عشایری بعضی مناطق را حذف و آنان را از این حق مسلم شان محروم کرده اند؟
اجحاف تبعیض قومگرایی جغرافیا محوری و در یک کلام بی نظمی آشفتگی و هرج و مرج در اموزش و پرورش مخصوصا آموزش و پرورش بویراحمد بیداد می کند
نورالله امینی
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا حسین
درخشان
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای دولت انقلابی متاسفیم که چطور روح و روان مردم را به بازی گرفته .
آخه این حد از سیاسی بازی آن هم در محل آموزش و پرورش غیره قابل قبول است .
سکوت مسیولین :
فرماندار بویراحمد
استاندار
امام جمعه
نماینده ولی فقیه
فرمانده سپاه د
مسیولین امنیتی


اینکه اقای منتظریان با وجود ریسک مخالفت در انتخابات به صراحت وارد این میدان شده است نشان از ادای تکلیف دارد که بر مسایل سیاسی مقدم است .

چرا در این مدت بهرامی /زارع / خرامین / مقدم / اراوند / ربانی / سبحانی و .... سکوت کردند ؟




این حرکت و حمایت قاطع از مردم و فرهنگیان آسیب دیده از طرف نادر منتظریان قابل تقدیر است .
فرهنگی
Romania
- همه هنر شده تبلیغات
- عدم اقتدار بر زیر مجموعه
- انتصاب های قومی- قبیله ای
- رتبه آخر استان در امتحانات نهایی و جشنواره ها
- انتقال عده ای از معلمان بدو خدمت از لوداب و مارگون به شهرستان که همگی منسوب به مدیر کل می باشند
- طرد نخبگان و بکارگیری افراد بدون تجربه در مناصب مختلف
- منتسبین به وی حتی با سابقه کاری زیر ۵سال مدیر، معاون و سرپرست شده اند اما معلمان با سابقه اگر نسبتی نداشته باشند با وی یا در دایره سیاست او نباشند عزل خواهند شد
- فامیل و منتسبین به وی اکثرأ از مقطع ابتدایی به متوسطه ارتقا داده شده اند
Iran, Islamic Republic of
اررررره شما درست میگید اقای منتظریان
ولی اگه گزینه خودتون هم مدیرکل شده بود همینو میگفتید؟
اگه اقای پ بود وضعیت از این بهتر بود یعنی ؟؟
والله ازاین هم باند بازی بیشتر بود
چون شما هم دنبال منافع خودتون هستید
اسفند نشونتون میدیم حالا حالا ها ما تصمیم گیرنده هستیم
آهو
Iran, Islamic Republic of
خواه و ناخواه آموزش ک پرورش از اول انقلاب سیاست زده بوده حتی زمان قدیم رستاخیزی ها و احزاب ملت و مردم. در دولت قبل آقای هاشمی در شهرستان بویر احند چه فجایعی را رقم میزد یا بقیه شان. عزل شبانه معاون آموزشی شهرستان بویر احمد در دولت قبل به چه علت بود.آقای دانسی در اداره کل چه کارها که در انتصاب و استخدامهای فامیلی و سیاسیش که نکرد. حتی محمود موسوی.
رازیانه
Iran, Islamic Republic of
در زمان شما سیستم های امنیتی فقط راه برای ورود افراد خاص و طایفه و جغرافیای خاص باز بود.آیا بقیه مناطق به قول شما مستعد نبودند یا سو تغذیه داشتند.
Iran, Islamic Republic of
میشه بگین چرا کامنت های منطقی مخاطبین را حذف میکنین؟؟این کار توهین به شعور مردم است و البته به سخره گرفتن رسالت رسانه.
تام کبیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرافتت انشالله با حمایت شما تو دهنی بزرگی به منفعت طلبان و روباه صفتان دروغ گو خواهیم زد
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج نادر منتظریان دراین شهر بی در پیکر بپاخیز مرد ستودنی
آراست
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا با تمام توان حمایتت خواهیم کرد و پیروزی قطعی است با ریزش های شدید نماینده ثبت نام نکنه بهتره دور مثل دور قبل زارع به روزش خواهد آمد حاج منتظریان امید بزرگ مردم سفلی است
Iran, Islamic Republic of
در مارگون نشان تان میدهیم که نخبه کشی تبعات سنگینی دارد خیانت به بزرگان ایل فراموش نمیشود وقت تاوان دادن است در مارگون صدای یا حسین گوش هایتان را کر خواهد کرد
آباده
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر عزیز چه زود در قلب های ما جا باز کردی شجاعتت باعث پیروزی بزرگت خواد بود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ما که رای به روشنفکر نمی دیم ولی اون دوره های قبلی کجا بودی که ظلم رو در آموزش و پرورش نمی دیدی . به ولا قسم در دوره های گذشته ظلمی چندین برابر حالا در حق فرزندان همان مناطق خاص میشد .سکوت میکردید چون خودتان تصمیم گیرنده بودید
ایران قوی
Iran, Islamic Republic of
سلام
ماهم اصلا موافق نیستیم هیچ دستگاه دولتی جهت گیری انتخاباتی داشته باشه اما آقای منتظریان هم شما هم هدایت‌خواه چهره ای جذاب برای نمایندگی نمی باشید و می دانیم اگه دستگاه اجرایی دولتی به نفع شما فعالیت کنه قطعا موافق بودین و اعتراض نمی کردین کاش قانون برای همه یکسان می بود و همین افرادی که حرف از دخالت دیگران در انتصابات می زنند خودشون پشت پرده شب و روز چقد دست پا می زنند که فلانی را منصوب کنید فلانی رو بردارید ... اگه به نفع خودشون بود اشکالی نداره و ثواب هم داره اما به نفع رقيب مان میشه جرم ،تخلف، گناه و ....
Russian Federation
خبر آمد خبری در راه است سونامی بزرگ در سفلی بزرگان سفلی به دکتر منتظریان لبیک را گفتند
Russian Federation
خبر آمد خبری در راه است سونامی بزرگ در سفلی بزرگان سفلی به دکتر منتظریان لبیک را گفتند
علی
Russian Federation
بساطشان باید جمع شود .به زودی
فلاح
Russian Federation
میگن معلم زبان رو براش حکم معلم عربی زدن
علیداد احمدی
Russian Federation
منتظریان پر قدرت
پاسیار لاله
Russian Federation
فقط حاج نادر منتظریان
غلام محمد علیدادی
Russian Federation
مرد میدان حاج منتظریان
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش ویرانکده است در تاریخ آموزش و پرورش کسی چن به یاد ندارد بی منطقی قوم و خویشی فامیل بازی بی تجربگی و عدم اطلاع از قوانین و قانون شکنی و تبعیض اجحاف و بی عدالتی و
استاندار مسول مستقیم این هولوکاست فرهنگی است
اما فردا مثل فرمانداری نکنه که فامیل همسر نماینده را به جای پسر دایی نماینده گذاشت

استاندار باید سریع تر بار و بنه اش را جمع کند و برود یه جایی که مردم حتی دیگر اسمشو هم نشنوند
Iran, Islamic Republic of
ما استاندار ندارین وگرنه چرا نیروی اصلاح طلب برکرسی آموزش پرورش ظلم کند به معلمین بیچاره آقای دلشاد نیروی دولت روحانی است
Iran, Islamic Republic of
دلشاد اصلاح طلب دولت روحانی استاندار که عوضش نکزد
سلام
United States
جناب منتظریان درد ما را گفتی بخدا در آموزش و پرورش به معلم و دانش آموز خیانت می شود
رضا
Russian Federation
شیر مادر، نان پدر حلالیت باد ، مرد واقعیت گو،
حرف دل اکثریت فرهنگیان را زدید ،
ای کاش استاندار این درد ها را لمس می کرد
رضا
Russian Federation
شیر مادر، نان پدر حلالیت باد ، مرد واقعیت گو،
حرف دل اکثریت فرهنگیان را زدید ،
ای کاش استاندار این درد ها را لمس می کرد
فرهنگی
Brazil
آخه ما چه گناهی کرده ایم که از بین همکاران ضعیف ترین ها را مدیر و معاون و کادر اداری کرده اند ، دو هفته از مهر گذشته ولی هنوز راهروی اموزش و پرورش پر از همکاران بدون ابلاغ یا چندابلاغی هست این چه بلایی بود سر اموزش و‌پرورش امده ،مگه بچه های مردم چه گناهی کرده اند که باید به پای سیاست بسوزند و بدبخت شوند
دنا
Jordan
خدا خیرتون بده جناب آقای حاج منتظریان عزیز ، مزید استحضار همین آقای عزت خواه ؛ ضمن اینکه فرد محترم ، آرام و معتدلی است اما از دوران دانش آموزی تاکنون در جریان اصولگرایی بوده . به نظر می رسد پاداش سال ها همراهی آنها در جریان سیاسی اصولگرا این کم لطفی ها نباشد ، وانگهی آموزش و پرورش یک دستگاه فوق تخصصی است ، چون برادر یا خواهری سال ها در آموزش و پرورش با قایم کردن خود در گوشه مدرسه ای تحت عنوان عوامل اجرایی جا خوش کرده بود و هزینه دست نظام و تعلیم و تربیت می گذاشت و این عزیزان برای مانع شدن جهت از بین بردن انگیزه سایر نیروها ، محترمانه عذرش را خواسته اند و حالا خدمت جنابعالی رسیده جزع فزع نموده ، زیبنده نیست دیگه این همه خدمات مدرسه سازی. مدرسه داری . آموزش. پژوهش. پرورش . جذب جوان ها و تقدیر از پیشکسوتان باید اینگونه مورد بی مهری و هتاکی قرار گیرند . .

باور بفرمایید عزت خواه و امثال عزت خواه زینت شورای اداری استان هستند اما انگار چون مورد طبع ما نیست حاضریم چون دوران سید محمد نیک نژاد محبوب حذف شود و از خرم آباد و شیراز چون سابق مدیرکل از راه رسد .
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
شما آقای منتظریان نفرسوم هستی احتمالا بعد از آراوندی
زیاد به خودت فشار نیار برای قلبت خوب نیست
نفر اول روشنفکر با اختلاف ۲۰هزارتا با بهرامی است
تو با آراوند رقابت کن
حالو هرکه خوش دونه چه ایکنه
از مو گفتن
زیلایی
United States
مدارس زیلایی حدود نصفشون یا دبیر ندارن یا هم اگه دارن غیرتخصصی هستند.... ابتدایی که بیشتر مدارس اصلا آموزگار ندازن بعضی جاها هم که دارن یه معلم ۴ الی ۶ پایه تدریس میکنه....
به سفارش نماینده و دوستانشان نیروها را انتقال دادند و الان خودشون آموزگار و دبیر ندارن
کر کلو چرومی
Iran, Islamic Republic of
نادر خان خود شما هم باشید همین گونه است.چرا واقعیت را نمیگید.

هر کسی حاکم شد همین شیوه است.نوبت عزت خواه که رسید همه منتقد شدن.
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش استان خوب عمل کرده.به عنوان یک دبیر در مجموع راضی هستم ‌.
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزت خواه. دوست داریم.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد آموزش و پرورش استان نمره قبولی دارد.مگه در دوران اصلاحات خواب بودید و ترک تازی آقایون را نمی دیدید.
کدوم برنامه کدوم وضعیت آموزشی بود ؟مگر در دوران قبل رتبه آخر نبود استان!!!!

چرا امثال نادرمنتظریان اون موقع در سکوت محض بودن و حالا بیدار شدن!!!!!
قطعا این صداها ناشی از اثر گذاری آموزش و پرورش استان است.منافع آقایون در خطررررررررررررر است.
زن ذلیل
Iran, Islamic Republic of
خدایی عملکرد عزت خواه بهتر از دوران هشت سال اصلاح طلبان است.
درود بر بچه‌های خوب انقلابی
چماقی
Iran, Islamic Republic of
ما که در گوشه ای از این استان هستیم.راضی هستیم.نظارت خوبی دارند.شروع سال تحصیلی خوبی مدارس داشتن.دبیر ستانها عالی بودن.
مدینه
Iran, Islamic Republic of
مربیان پرورشی باید بیشتر کار کنند.اموزش و پرورش باید مراقبت کنند.به نماز بچه‌ها توجه شود.کار همکاران خوبه.سیاسی کاری هم همیشه بوده و هست و خواهد بود.
زینب
Iran, Islamic Republic of
اوضاع مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خوب است.بعضی شلوغش می کنند.بعضی معلمین واقعا کم کارند.
پرویز مشکاتیان تل بابینه
Iran, Islamic Republic of
مدارس چروم خوبند.مشکل خاصی نیست.بچه های چروم بیست بیست.عزتخواه دوست داریم.
در مراسم فرهنگیان حضور خوبی دارند.عالی است.
شریف امامی شلالدون
Iran, Islamic Republic of
جون خوت بقیه چه کردن.عزت خواه بهتر از دیگران هست.معاونین خوبی انتخاب کرده.
دانشجو
Russian Federation
زوج تاجگردون و منتظریان غوغایی به پا خواهد کرد در مجلس
زینب
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل آموزش پرورش. عزل باید شود
وزیر انقلابی ،استاندار انقلابی ، تاکی ،
Iran, Islamic Republic of
زمان آقای دانشی وریاست حمهوری آقای احمدی نژاد که آزمون فرهنگیان برگزارشد آقای دانشی خط بطلان برروی نمره کتبی کشید وملاک را رای افراد قرار داد وحتی این جمله را به هدایت خواه گفتم ونمره کتبی برادرم راهم نشانش دادم گفتند این جز اختیارات دانشی است من نمیتوانم ورود کنم
رابط هرت
Iran, Islamic Republic of
استاندار انقلابی ، کجایی چرا ناله آه و فریاد معلمان را نمی شنوید
بویراحمد واحد
India
همانند خاطرات تلخ به یادماندنی در دوران مدیریت منتظریان
ازجمله
برگشت بودجه واعتبار ات استان
حذف حق محرومیت کارکنان دولت
حذف ....
حذف....
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم کبنا تو هم خوب ستاد انتخاباتی شده ای برای نادر منتظریان
ده شیخ
Italy
انشاالله آموزش و پرورش پاشنه آشیل نماینده طایفه گراست و قطعا به زمین خواهد خورد تا بداند صندلی سبز مجلس جای نماینده همه مردم است نه نماینده خاله خورزویی و فک و فامیلی
Ukraine
چون مدیران آموزش وپرورش به نادر منتظریان باج نمیدهند دنبال فرافکنی است به راستی چطور کسی که خود را مقید میدانداین همه در ادارات پرسه میزند برای دخالت
حقگو
Iran, Islamic Republic of
بنده معلم نیستم ولی خداوند شاهد و گواه است از معلمین و دبیرهایی که بیش از ۲۵ سال سابقه دارند و صداقت در گفتار و رفتارشان زبانزد عام و خاص هست شنیدم تمام صحبتهای کبنا نیوز بر اساس واقعیت و راستی هست تاکنون ابلاغ خیلی از معلمان و دبیران زده تشده و تمام دست به یکی کردند که دور از انصاف و عدل و عدالت کار میکنند از طرفی که از فیلتر حراست باز هم تاکید میکنم حراست گذشته برای ابلاغش که میره ازش میمرسند که آیا با روشنفکری یا نه چون این افراد راستگو بودند گفتند نه هنوز حکمشان زده نشده،آقایان ،روسا،استاندار، ن آیا خوابید یا خودتان را به خواب زده اید
این است آموزش و پرورش ما این است بدبخت کردند بویراحمد این است جانشینان اجداد ما که این شهر را استان کردند و اینان دارند نابودش میکنند جلسه میگیرند با مدیران که چرا کار ما به رسانه ها کشیده شده جامعه چرا این ظلم ها را نبیند چرا در حق آینده گان این مرز و بوم ستم میکنید آیا یک نماینده باید این مردم را بدبخت کند تا به مجلس برسد خاک بر سر من نوعی که آینده ف زندم را گره بزنم به انتخاب ایکس وای زد آقای نماینده آیا نمیدانی که روزی سفر ابدی خواهی کرد و حق الناس تنها جسمت را از قبر بیرون می اندازد واقعا باید تاسف خورد به حال این استان واقعا،خداوندا کسانیکه در حق فرزندان محروم این استان ظلم میکنند اگر قابل هدایتند هدایتشان فرما در غیر اینصورت نیست و نابودشان بگردان.
وحدانی
United Arab Emirates
درود برحاج نادرمنتظریان.لبیک یاحسین.
احمدی
United Arab Emirates
بسیارعالی.مردمبارزه با تبعض وفساد وبی عدالتی.واقعا این موارد درآموزش وپروش ریشه دوانده ومرد شجاع ونترسی مثل شما می خواهد ورود کند.سپاس.لبیک یاحسین.
ایلخانی
United Arab Emirates
واقعا بجا ودرست./.ولی فرهنگیان فهیم واین قشرمظلوم دراسفندماه جواب دندان شکنی بهشون خواهند داد.درووووود حاج منتظریان.
Iran, Islamic Republic of
بابایکی ازاین آقا نادربگه که هنوززودبرات/ معلوم میشه که چجورلبیک یا مهدی دوباره لرزه برتنت می اندازند عجله نکن .
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک فرهنگی با 34 سال خدمت هیچ دوره ای تا این اندازه آموزش وپرورش اینقدر دچار ضعف وبحران وقوم سالاری نبوده است
دنای سرفراز
Iran, Islamic Republic of
حاج نادر امروز نماینده و نماد یک مکتب و فرهنگ است؛ مکتب «مبارزه با فساد، تبعیض و بی‌عدالتی.»انتظار از همشهریان در جهت رفع تبعیض و بی عدالتی حمایت همه جانبه از ایشان است و به تخریبهاو تهمتها توجه نکنند
دنای سرافراز
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی حاج مهدی ۱۰۰درصد
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو هم بقال نون به نرخ روز خور شدی
چرا مطالب ارسالی را کاملا انتشار نمی دهی
رسالتت کجارفت
Iran, Islamic Republic of
الان ایشون نماینده نیستن اینجوری افتادن به حون ادارات وای به حال روزی که خودش قدرت داشته باشه
از «انتخابات» تا «خیابان»

از «انتخابات» تا «خیابان»

سعید حجاریان گفت: حرف‌هایی از جنس اینکه آن سوی‌عدم شرکت در انتخابات، خیابان است، بی‌معناست....
عشق صندلی یا عشق خدمت

عشق صندلی یا عشق خدمت

مشخص نیست که آیا شائبه حمایت‌های بیرونی از محمدرضا داورزنی این‌قدر اثرگذار است یا اینکه ...
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
1