تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۶۷۳۶۶
در نشست شورای پدافند غیرعامل استان مطرح شد؛

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور

۴
۰
درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به نیاز ضروری استان به بالگرد به ویژه برای شرکت نفت و اورژانس اشاره کرد و گفت: در زمینه آفت های فراروی جنگلهای بلوط استان نیز باید یک فکر اساسی انجام شود.
به گزارش کبنا نیوز، سید علی احمد زاده در نشست شورای پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد، خواست تا یک تیم کارشناسی برای بررسی و ارزیابی پتروشیمی گچساران به استان بفرستد.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز گفت: دسترسی به شبکه های اتوماسیون اداری یک موضوع مدیریتی است و باید نگاه امنیتی داشته باشد.
سردار غلامرضا جلالی در نشست با مدیران دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر ایمن سازی فضای سایبری ادارات و غربال گری مدیران و کارشناسان این شبکه ها ، گفت: هم اکنون با همکاری وزارت اطلاعات در حال آماده سازی دستور العملی در این زمینه هستیم که به زودی اجرا می شود.
رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور اضافه کرد: 12 شهریور قانون پدافند توسط مجلس تصویب و رییس جمهور نیز آن را ابلاغ کرد که در تبصره  3  آن استانداران مسئولیت پدافند غیرعامل در استانها را برعهده دارند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، اختیارات خوبی به کارگروه دائمی شورای پدافند غیرعامل کشور داده شده است گفت: دستورات این کارگروه برای همه دستگاه‌های لشکری و کشوری شرکت‌های دولتی و غیر دولتی لازم‌الاجرا است و در قانون برای مستنکفین از مصوبات کارگروه دائمی پدافند غیرعامل جرم انگاری در نظر گرفته شده است.
سردار جلالی ادامه داد: اختیارات خوبی به کارگروه دائمی شورای پدافند غیرعامل کشور که متشکل از ۷ نفر است داده شد و این کارگروه عالی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در حوزه پدافند است و دستورات آن برای همه دستگاه‌های لشکری و کشوری شرکت‌های دولتی و غیر دولتی لازم‌الاجرا است، همچنین ضمانت اجرا برای تصمیمات کارگروه در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: بهمن ماه سال گذشته برنامه ملی حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی کشور تهیه شد که در این برنامه ۱۶ حوزه در کشور با اهمیت بالا تشخیص داده و ۸ حوزه کلیدی تعریف شد.
رئیس سازمان پدافندغیرعامل کشور بیان کرد: طرح جامع پدافند غیرعامل استان‌ها با کمک استانداری‌ها تهیه شده و تمام برنامه‌ها در این طرح جامع دیده شده است، درخواستی که از استانداران داریم اینکه طرح جامع را به برنامه اجرایی پدافند تبدیل کنند تا در بودجه اعتبار در نظر گرفته شود.
سردار جلالی از انتخاب مشاور برای مطالعات طرح پدافند غیرعامل شهری برای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: خواسته ما تهیه برنامه پدافند غیرعامل استان مبتنی بر مطالعات طرح جامع پدافند غیرعامل است.
وی همچنین به مسئله نظام عملیاتی پدافند غیرعامل شیمیایی اشاره کرد و گفت: در این نظام، تعیین تکلیف و تقسیم کار و وظایف صورت گرفته است، ضمن اینکه سال گذشته برای ۵۵ شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر بسته پدافند نوین تعریف کردیم و بسته دوم با همکاری وزارت دفاع در دست تهیه است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ماهیت خودت را نشون دادی صبح یک تصمیم وشب تصمیم عوض میشه . چه شد تغییر مدیران ترسیدی دست به تغییر بزنی
صق
Iran, Islamic Republic of
اسم هلیکوپتر که اومد بحث روعوض کرد
اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
بالگرد ربطی به پدافند نداره پاشو برو تهران داد بزن یکجا نشین بگو بالگرد میخام
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر دکتر احمدزاده
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
بحران هویت پایدار ترکیه

بحران هویت پایدار ترکیه

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمهوری ترکیه "چیگدم آکیول" روزنامه نگار آلمانی تاریخ جدیدی ...
تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

تحلیل عباس عبدی از استقبال از رونالدو

عباس عبدی نوشت: هویت امری تزریقی از طریق آموزش نیست، بلکه امری اکتسابی در عرصه جامعه ...
1