تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۶۶۵۸۲
مدیرکل راهداری استان خبر داد:

پویش راه نجات در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال شدن پویش "راه نجات" در راستای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
با ادامه ی اعزام روزانه ی کاروان های عتبات عالیات از استان و به جهت استقبال و آمادگی برگشت زوار، پویش "راه نجات" در استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات دهی به زائران اربعین فعال تر شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال شدن پویش "راه نجات" در راستای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد.
عابد محمدی گفت: در راستای تأکیدات وزیر راه وشهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبنی بر بکارگیری ظرفیت بخش حمل و نقل جاده ای برای خدمات دهی در قالب موکب به زائران اربعین حسینی، این مهم در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان، راهدارخانه ها و موکب خودجوش و مردمی شهدای شورای هماهنگی حمل و نقل استان اجرایی شد.
محمدی در ادامه یادآور شد: موکب مردمی شهدای حمل و نقل استان در شهرستان بویراحمد کیلومتر 40 محور یاسوج بابامیدان گچساران بهبهان که در محورهای کریدوری جنوب در مسیر برگشت زائران استان های مرکزی کشور می باشد، به صورت خودجوش، متشکل از کارکنان ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی از جمله راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، اقدام به برپایی موکب و خدمات دهی شبانه روزی به زائران و مسافران نظیر پذیرایی شام، ناهار، استراحتگاه ، برپایی نماز جماعت در طرح اربعین کرده است.
وی ضمن تقدیر از همت این کارکنان جهادی یادآور شد: پویش "راه نجات" با هدف فراهم کردن زمینه استراحت رانندگان خصوصا ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفع خستگی و پیشگیری از سوانح جاده ای می تواند یک گام اثر بخش و به عنوان یک هدف گذاری در ادامه راه باشد.
معاونت راهداری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از حرکت خودجوش و جهادی کارکنان که به صورت مردمی اداره می شود گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و همچنین استراحت کوتاه زوار اربعین حسینی (ع)، 5 باب مجتمع خدماتی رفاهی، 4 باب راهدارخانه در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار این موکب پیش بینی شده است.
محمد حسین پور قندعلی افزود: در پویش اثر بخش و ملی "راه نجات" ما میزبان نیستیم و همه ی همکاران در استان کهگیلویه و بویراحمد مهمان خان سفره ابا عبدالله الحسین علیه السلام هستیم و اگر خدمتی انجام می گیرد فی سبیل الله است و از اینکه بیش از 100 نفر از خادمان راهدار استان برای ارائه خدمات مطلوب تر در این ایام از همدیگر سبقت می گیرند. جای شکر وسپاس گزاری است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

قطع همکاری سیاسی نبوده، اخلاقی بوده‌است

رئیس دانشگاه تهران گفت: من کاملاً مطلع هستم که از ادامه همکاری برخی از این افراد به علت ...
ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرای کلثوم قاتل سریالی مردان مازندران

ماجرایی که صبح شنبه ۱۱ شهریورماه مثل بمب در فضای رسانه‌های جنایی پیچید، انگار خاطره مهین ...
چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

چرا روس‌ها از شکست در جنگ اوکراین می‌ترسند؟

بسیاری از روس‌ها می‌ترسند در صورت پیروزی اوکراین در جنگ جاری "ولادیمیر پوتین" از قدرت ...
1