تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۶۵۷۰۴
در مراسم گرامی‌داشت روز خبرنگار؛

تاکید مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد بر مردم محوری در حوزه خبر

۱
۰
تاکید مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد بر مردم محوری در حوزه خبر
کبنا ؛مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد موفقیت در خبر را تغییر رویکرد شهرت محوری و جایگزین کردن رویکرد مردم محور دانست.
به گزارش کبنا نیوز، امیر رئوف در مراسم روز خبرنگار به تبیین ضرورت تحول و ابعاد تحول در خبر اشاره کرد و گفت: یکی از ویژگی های رسانه در دوران تحولی فعال بودن آن است و رسانه ای فعال است که خود کنشگر باشد و نسبت به رویدادها منفعلانه عمل نکند.
این مدیرکل رسانه ای با بیان اینکه آگاهی بخشی و امیدآفرینی  از مهمترین اولیت های حوزه اطلاع رسانی در وضعیت کنونی است، افزود: باید با انعکاس واقعیت ها مردم را از حقایق مطلع کنیم و امید و تاب آوری را در جامعه زنده نگه داریم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد جهاد تبیین را یک راهبرد اصلی برای رسانه دانست و ادامه داد: ابزار جنگ ترکیبی امروز دشمنان علیه ملت ما، رسانه است و ابزار مقابله در این جنگ هم رسانه با راهبرد جهاد تبیین است.
آقای رئوف ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به خصوص شهیدان صارمی و خداعفو عبدیان گفت: این شهیدان الگوی همه خبرنگاران رسانه ملی است و راه این شهیدان راه امروز خبرنگار تراز انقلاب اسلامی است.
مدیرکل صدا و سیمای این استان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد سرشار از ظرفیت ها است، گفت: صدا و سیما با استفاده از ظرفیت های انسانی و اعتماد به نیروهای جوان، نخبه و کاردان استان توانست از نظر کیفی ارتقاء زیادی یابد.
وی با اشاره به ساخت مستند های تحقیقی توسط معاونت خبر کهگیلویه و بویراحمد و پخش از رسانه ملی گفت: این مستند ها نگاه ملی را نسبت به استان کهگیلویه برانگیخت و توقع ملی از تولیدات این استان را افزایش داد.
امیر رئوف با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی برای خبرنگاران و عوامل خبر گفت: با آموزش های کاربردی روایت جایگزین مصاحبه های خشک، بی روح و کلیشه ای شد و همین ارتباط با مخاطبان را مطلوب تر کرد.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره با پوشش مطلوب همه مناسبت ها و رویدادها خبری به وسیله خبرنگاران و عوامل آن در این استان؛ گفت: پوشش سفر استانی اخیر رئیس جمهور از جمله مواردی بود که خبرنگاران معاونت خبر به خوبی توانستند این سفر را به تصویر کشیدند، به گونه ای که با تحسین رئیس جمهور همراه بود و صدا و سیمای مرکز استان پیام سفر رئیس جمهور که آگاهی بخشی و ایجاد امید بود را به خوبی به جامعه تزریق کرد.
امیر رئوف با تاکید بر ایجاد فعالیت های زیرساختی برای بهبود کیفیت خبررسانی در معاونت خبر کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اجرای سند تحول سازمان صدا و سیما برای ارتقاء کیفی اطلاع رسانی در دستور کار این رسانه قرار دارد.
در پایان این مراسم مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با اهدا لوح از تلاش یکساله خبرنگاران این رسانه قدردانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اکبر
Iran, Islamic Republic of
فقط. شعار. جناب آقای رئوف کم شعار بده. درهمین چند سال که شما بودید چند خبرنگار به دلیل اینکه شما حمایت نکردید خبرنگاری رو بوسیدند واز صدا وسیما رفتند. چند نفر نیروی حق‌الزحمه در اداره شما وجود دارد. شما فقط وفقط با اومدن دراین استان اسمی بزرگ کردید ودارید میرید
اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1