کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ویژه کبنانیوز:

هشدار؛ انتصاباتی که بغض و مخالفت بدنه اجتماعی را به دنبال دارد!

12 مرداد 1402 ساعت 12:10

ساختار انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد خاله خرزویی است و هر کسی که وارد دولت شده، به دلیل بی توجهی دستگاه های نظارتی، خواهرزاده و برادرزاده و دختر عمو و پسردایی خود را هم وارد سیستم دولت کرده و به او پست داده است.


ساختار انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد خاله خرزویی است و هر کسی که وارد دولت شده، خواهرزاده و باجناق و داماد و دختر عموی خود را هم وارد سیستم دولت کرده و به او پست داده است.
به گزارش کبنانیوز، چرا افراد به راحتی از موقعیت خود سوء استفاده می کنند و با سفارش به فامیل خود پست و مقام می دهند؟ ساختار انتصابات باید به چه شکلی باشد و چرا از یک خانواده ای که قبلا هم در این پایگاه خبری از آنها سخن گفته ایم چندین نفر در دولت صاحب مسوولیت هستند؟
متأسفانه یکی از معاونان استاندار که با سفارش فامیل خود بر سر کار آمده، دایی یک مسوول در بهداشت و درمان است، و یکی از مدیران تازه منتصب در بیمارستان های یاسوج داماد این فرد مسوول است. دخترعموی این افراد هم دارای پست و مسوولیت است.
سفارشات در این خانواده تمامی ندارد، در حالی که بقیه اقشار مردم بی بهره از این موقعیت ها هستند.
افرادی که کسی آنها را نمی شناخت و رزومه و عملکردی نداشتند، الان این‌چنین ترکتاز در عرصه مدیریتی جولان می دهند. با تحقیق و بررسی درحوزه های انتصاباتی به این نتیجه خواهیم رسید که مخرج مشترک بعضی از این انتصابات افرادی هستند که با فرصت طلبی و زرنگی خودشان را اینچنین از حاشیه و عزلت و گمنامی به پستهای مفت و رایگانِ مدیریتی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان ها رسانده اند.
چرا باید عموم مردم رای بدهند و فعالیت سیاسی اجتماعی داشته باشند، ولی عده کمی از فضای سیاسی بهره مند شوند؟ چرا فرصتهای مدیریتی به نام گمنام ترین و ضعیف ترین افراد خورده است. این اقدامات و تصمیم ها با کدام منطق سیاسی انجام شده است؟!
در کشور های دیگر که مسلمان نیستند، فرصتهای مدیریتی براساس توانمندی‌های حرفه ای افراد و میزان ارتقا و رشدشان به آنان داده می شود که در فرایند یک حزب رشد و ارتقا یافته اند، اما در اینجا که کشور مسلمان هستیم شرع و قانون را دور می زنند.  این چنین افرادِ سوء استفاده گری با بغض و ناراحتی و این سوال مردم روبه‌رو می‌شوند که چرا یک خانواده این‌چنین باید تمامی فرصتهای مدیریتی و منصبها  را در چنته و چنبره خویش دربیاورند و بقیه را صغیر بپندارند و خود را _که به قضاوت مردم و افکار عمومی اصلا در قامت کنش‌گر و سیاست ورز در هیچ‌ قاموس اجتماعی نیستند و نبودند_ الان غرق در تنعم اقتصادی و سیاسی و مدیریتی ببینند و بقیه هم حاشیه نشین خرابات و دیر باشند و به کنشگران جدید سیاسی بخندند که هیچ توانمندی ندارند.
افرادی که با این انتصابات سفارشی زمینه های فساد اداری را ایجاد می کنند، و صغیر و کبیر خانواده و فامیل خود را وارد دولت کرده اند! این چنین انتصاباتی به اعتماد مردم ضربه می زند. این افراد بغض و مخالفت بدنه اجتماعی را برای خود می خرند، و زمینه های اعتراض اجتماعی را ایجاد می کنند. مردم انتظار دارند مسوولان از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد به این شیوه انتصابات ورود کند و جلوی این سفارش پذیری ها را بگیرد. این نظام حاصل خون شهیدان است، ولی عده ای بصورت خانوادگی دارند به نظام خیانت می کنند و اعتماد مردم را از نظام سلب می کنند.





 


کد مطلب: 465511

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/465511/هشدار-انتصاباتی-بغض-مخالفت-بدنه-اجتماعی-دنبال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1