تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب : ۴۶۵۴۹۰
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

فرماندار شهرستان دنا: شهادت مأمور نیروی انتظامی در حین ایست و بازرسی در ایستگاه میمند/ خودروی شوتی با سرعت زیاد مأمور را زیر گرفت

۵
فرماندار شهرستان دنا: شهادت مأمور نیروی انتظامی در حین ایست و بازرسی در ایستگاه میمند/ خودروی شوتی با سرعت زیاد مأمور را زیر گرفت
کبنا ؛فرماندار شهرستان دنا از شهادت یکی از مأموران نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسگاه میمند خبر داد.
کوروش درخشان‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، با تسلیت شهادت مأمور نیروی انتظامی در پاسگاه میمند به خانواده آن شهید بزرگوار و همکارانش، اظهار داشت: «سروان آراسته» عصر امروز در پاسگاه میمند در حین ایست و بازرسی توسط یک خودروی شوتی که سرعت زیادی داشته زیر گرفته شد.
وی افزود: بلافاصله این مأمور خدوم نیروی انتظامی را به سمت بیمارستان یاسوج انتقال دادند که در حین اعزام به بیمارستان به دلیل جراحت شدید به درجه شهادت نائل شد.
درخشان‌زاده گفت: خودروی شوتی که احتمالاً کالای قاچاق و یا هر کالای دیگری را حمل می‌کرده در حین فرار توسط مأموران نیروی انتظامی در تپه‌های اطراف محور سمیرم - یاسوج دستگیر شد و الان این فرد در بازداشت به‌سر می‌برد و خودروی آن هم در اختیار نیروی انتظامی است.
وی افزود: جاده سمیرم - پاتاوه - یاسوج یکی از محورهای پرتردد و پرترافیک است و تمام خودروهایی که از استان‌های اصفهان، خوزستان، فارس و بوشهر می‌آیند، به این حوزه ختم می‌شود و ضرورت دارد که هرچه سریعتر پاسگاه میمند که اعتبار خوبی هم در اختیار دارد، احداث شود.
وی تاکید کرد: باید عملیات اجرایی این ایستگاه سریعتر آغاز شود تا با تکمیل آن کمتر شاهد همچنین اتفاقات ناگواری باشیم. 
فرماندار دنا گفت: به دلیل نبود پاسگاه در این محور، خودروهای شوتی مرگ افرادی زیادی را رقم زدند و اگر این پاسگاه احداث و تکمیل شود، دیگر کمتر شاهد این اتفاقات خواهیم بود.
درخشان‌زاده با بیان اینکه این محور گلوگاه قاچاق کالا و سایر اقدامات غیرقانونی است، افزود: این پروژه 14 میلیارد تومان دارد و بهتر است که به منظور مبارزه با فساد، قاچاق کالا و... هر چه سریعتر تکمیل شود.
وی افزود: در روزهای گذشته هم دو نفر از مأموران خدوم نیروی انتظامی در حین مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در همین محور به شهادت رسیدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مأموران نیروی انتظامی هنگام انجام وظیفه در‌ ایست و بازرسی در جاده یاسوج - اصفهان توسط یک خودروی شوتی زیرگرفته شد و به شهادت رسید.
سید جواد هاشمی‌مهر اظهار داشت: سروان شهید «آراسته» توسط خودروی شوتی زیر گرفته شده بود و به بیمارستان انتقال یافت.
وی افزود: این نیروی پلیس به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات این حادثه ساعت حدود ۱۷ عصر روز چهارشنبه رخ داد.
هاشمی‌مهر ابراز کرد: راننده این خودرو فرار کرده بود اما در تپه‌های اطراف دستگیر شد.
در ۲۹ تیرماه امسال هم ۲ نیروی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین انجام وظیفه و برقراری آرامش و امنیت، در جریان درگیری با قاچاقچیان در جاده یاسوج - اصفهان به شهادت رسیدند.
سال‌هاست که خودرو‌های شوتی با سرعت ۱۲۰ تا ۱۶۰ کیلومتر امنیت جاده‌ای را برای مردم کهگیلویه و بویراحمد به خطر انداخته‌اند و برای کنترل و برخورد با این خودرو‌ها در زمینه مبارزه با کالا‌های قاچاق، استان نیاز به گلوگاه مشخص و متمرکز در یک نقطه داشت که اکنون این نیاز اساسی در دولت سیزدهم پاسخ داده شد.
این گلوگاه به تازگی با اعتبار 15 میلیارد تومان کلنگ‌زنی شده است تا سدی در برابر خودرو‌های شوتی، قاچاق انسان و کالا خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

اعزام ملی‌پوشان هندبال کهگیلویه و بویراحمدی به مسابقات جهانی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای بدرقه ملی‌پوشان نوجوانان ...
ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
1