تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۴۶۵۳۶۱
در آستانه برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در یاسوج:

نشست مشترک مدیران کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد و آموزش وپرورش برگزار شد

۰
نشست مشترک مدیران کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد و آموزش وپرورش برگزار شد
کبنا ؛مدیرکل صداو سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد از همکاری جهت پوشش مسابقات دانش آموزی از شبکه استانی دنا خبرداد.
 به گزارش کبنا، نشست مشترک و صمیمانه مدیران کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد و آموزش وپرورش استان به منظور هماهنگی جهت پوشش مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در یاسوج برگزار شد.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با تقدیر وتشکر از همراهی و همکاری خوب صدا وسیما با مجموعه تعلیم وتربیت گفت: یک هزار و 700دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هدبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران)، در بیستم مرداد ماه لغایت سوم شهریور ماه 1402 میهمان استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.
حسنعلی عزت خواه با اشاره به اینکه رسانه ملی ظرفیتی بسیار مهم برای ذائقه سازی و تعمیق و ترویج مبانی ورزش برای جوانان و نوجوانان و ورزش همگانی است گفت: انتظار می رود آیین افتتاحیه و اختتامیه این مسابقات از شبکه استانی و دنا وسایر شبکه ها پخش شود وگزارشهای خبری خوبی نیز تهیه شود.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست گفت: همواره تعامل مثبتی بین صدا و سیما و آموزش وپرورش برقرار بوده و این مرکز همانند گذشته نسبت به پوشش برنامه‌های آموزش وپرورش بویژه مسابقات ورزشی دانش آموزی کشور اهتمام ویژه ای در رادیو و تلویزیون خواهد داشت.
امیر رئوف بر حمایت صدا و سیما از دستگاه مهم آموزش وپرورش تاکید کرد وگفت: پیوند آموزش وپرورش و رسانه امری راهبردی است که با توجه به تاثیرگذاری آموزش وپرورش در تربیت نسلهای آینده به توسعه و بالندگی جامعه کمک خواهد کرد.
وی بر آمادگی رسانه ملی برای هرگونه همکاری با آموزش و پرورش در زمینه های مختلف تاکید کرد. 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد  با اشاره به اینکه  برای اولین بار در تاریخ استان است که کهگیلویه و بویراحمد میزبانی این مسابقات را بر عهده می‌گیرد گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که میزبانی شایسته برای این دوره از مسابقات باشیم.
وی افزود:: 200 نفر عوامل اجرایی برای این مسابقات انتخاب شده اند. 
کرمی به پیامدهای مطلوب اقتصادی، فرهنگی وگردشگری این میزبانی گفت: میزبانی این مسابقات بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این استان به سراسر کشور می باشد که امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاهها میزبان شایسته ای برای دانش آموزان ورزشکار در این دوره از مسابقات باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1