تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۶۵۰۱۳

شافعی: فوتبال ایران مدت زیادی است درگیر مافیا و فساد شده/ اولویت پرسپولیس جذب یک مهاجم خوب خارجی باشد

۰
شافعی: فوتبال ایران مدت زیادی است درگیر مافیا و فساد شده
کبنا ؛
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به سال قبل کمترین تغییرات را داشته و هماهنگی تیمی نقطه اوج یک تیم است.
به گزارش کبنا نیوز، محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، درباره عدم برگزاری اردوی آماده‌سازی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس در پیش فصل مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: اگر یحیی گل‌محمدی برای آماده‌سازی تیمش برنامه‌ریزی داشته، باید باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کرد تا برنامه‌های کادر فنی به نحو احسن پیاده شود. اما یک سری مشکلات مالی باعث تا بازیکنان قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر به اردوی ترکیه نروند. اگر اردوی ترکیه هم مهیا نشد باید تمرینات آماده‌سازی در یکی از شهرهای خوش آب و هوای کشورمان برگزار می‌شد. شهرهای سرعین، رامسر، شهرکرد و ... مناطق بسیار ایده‌آلی به منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی است.
وی افزود: تیم‌های سپاهان و تراکتور در ترکیه اردو زدند و در بهترین شرایط، بازیکنان‌شان آماده مسابقات شدند. اگر هر مسئله‌ای هم وجود داشت باید خواسته‌های سرمربی به طور مطلوب و منطقی انجام می‌شد.
*مسابقات این فصل سخت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود
کارشناس فوتبال با بیان اینکه مسابقات این فصل لیگ برتر خیلی سخت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود، تصریح کرد: امسال اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر برای گرفتن بهترین نتیجه سرمایه‌گذاری مناسبی انجام داده‌اند و با آمادگی بالایی وارد مسابقات می‌شوند. اما پرسپولیس نسبت به سال قبل کمترین تغییرات را داشته و هماهنگی تیمی نقطه اوج یک تیم است که کماکان با حفظ شاکله اصلی خودش باز هم می‌تواند مدعی اول قهرمانی باشد. نخستین بازی پرسپولیس در تهران خواهد بود و پیروزی مقابل آلومینیوم اراک می‌تواند شرایط روحی و روانی بازیکنان را بالا ببرد تا در بازی‌های بعدی نتایج خوب تکرار شود.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برگزاری دیدار دربی در هفته پنجم، تاکید کرد: پرسپولیس در دیدار دربی که شرایطش با رقابت‌های دیگر متفاوت است، باید در رقابت با حریف دیرینه و سنتی خود، روند رو به رشدش را ادامه دهد تا بتواند استقلال را شکست بدهد.
*دلال‌ها به تنهایی نمی‌تواند اینهمه پول جمع کنند
شافعی در خصوص شایعه کسب درآمد ۱۷۲ میلیارد تومانی یک دلال در پیش فصل لیگ برتر، بیان کرد: کسب درآمدهای نجومی در فوتبال ایران توسط یک دلال طبیعی است و مسئولان فوتبال هم این موضوع را می‌دانند، چون فوتبال ایران مدت زیادی است درگیر مافیا و فساد شده. به طور حتم یک دلال قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، ۴۰۰ و ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد، اما یک نفر تنهایی نمی‌تواند این همه پول جمع کند و به طور حتم چندین مدیرعامل، سرپرست و عوامل باشگاه هم دستشان در یک کاسه است.
وی در مورد اینکه پرسپولیس باید در خط حمله یک مهاجم خارجی بگیرد، گفت: باید اولویت کادر فنی جذب یک فوروارد خارجی خوب باشد تا تأثیرگذاری خودش را در بازی‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بگذارد.
*تیم‌های درجه ۲-۳ آسیا هم VAR دارند
کارشناس فوتبال درباره عدم استفاده VAR در مسابقات امسال لیگ برتر خاطرنشان کرد: جالب اینجاست که تیم‌های درجه ۲-۳ آسیا همه در کشورشان از سیستم VAR استفاده می‌کنند. مگر چقدر هزینه تجهیز این سیستم در تمامی ورزشگاه‌های ایران است تا تیمی دیگر از اشتباهات داوری ضربه نخورد. تیم‌های لیگ برتری کلی سرمایه‌گذاری می‌کنند و با یک اشتباه تمامی زحمات باشگاه از بین می‌رود، اما باز هم با این حال مسئولان خودشان نمی‌خواهند این سیستم را بیاورند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

ناگفته‌هایی از زنان درون باند‌های مواد مخدر

نویسنده این کتاب در کولیاچان در مکزیک در مورد زنان مختلفی نوشت که در صفوف کارتل ال چاپو ...
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
1