کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

اعتراض کارکنان بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج از وضع مدیریت / درخواست از رئیس دانشگاه

22 خرداد 1402 ساعت 20:47

تعدادی از پرسنل بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج درخصوص نحوه مدیریت این بیمارستان اعتراضاتی کردند.


تعدادی از پرسنل بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج درخصوص نحوه مدیریت این بیمارستان اعتراضاتی کردند.
به گزارش کبنانیوز، دانشگاه علوم پزشکی مدت زیادی است که دچار حواشی زیادی شده است. زمانی که جاودان سیرت ریاست دانشگاه را برعهده گرفت، این تصور وجود داشت که او مدیریت قاطع و مثمری در دانشگاه داشته باشد. سابقه جاودان سیرت در ریاست بیمارستان شهیدجلیل در اوج دوره کرونایی و رضایت مندی مردم و مجموعه دستگاه های اجرایی از او این انتظار را ایجاد کرده که در دوره ریاست بر دانشگاه نیز همان شیوه و همان رضایتمندی وجود داشته باشد.
از جمله انتظار این است که افرادی به عنوان مدیر و رئیس در مراکز بهداشتی و بیمارستانی منصوب شوند که مجموعه درمانی خود را به خوبی مدیریت کنند، قطعا نیروهای سفارشی نمی توانند کاری از پیش ببرند، بجز اینکه رضایتمندی و کارکرد مرکز درمانی را به کمترین میزان برسانند. جاودان سیرت خود با تمام مراکز درمانی و نیروها و مدیران آشنایی خوبی دارد، اینکه یک مدیر نتواند مجموعه خود را کنترل کند به معنای ناتوانی مدیریتی است.
درهمین خصوص تعدادی از کارکنان بیمارستان امام سجاد (ع) اعتراضاتی به مدیریت این بیمارستان داشته و با این پایگاه خبری در میان گذاشتند. بیمارستان امام سجاد یکی از مجموعه های مهم بیمارستانی استان است که خدمات تخصصی و مهمی را ارائه می کند، به گفته برخی از کارکنان، ریاست بیمارستان رفتاری تحقیرآمیز و توهین آمیز با کارکنان دارند و این وضعیت برای آنان غیرقابل قبول است.
بیمارستان امام سجاد بیمارستان تخصصی و مهمی است و نیازمند آرامش خاطر است تا کارکنان مجموعه با انگیزه لازم کار خود را پیش ببرند.
به گفته این کارکنان، ریاست بیمارستان رفتار متعصبانه ای در روند سلامت و درمان دارد. وی در طول مدت کوتاه 2 ماهه ای که منصوب شده، از نظر تخصصی فقط به دنبال راه اندازی بخش قلب در بیمارستان است و به بقیه بخش ها بی توجه است. کارکنان ادعا می کنند که حاتمی رفتار تبعیض آمیز دارد و این رفتار از نظر کارکنان غیرقابل قبول است. از طرفی از زمان حضور حاتمی سیاسیون دخالت های زیادی در مجموعه بیمارستان می کنند و در عزل و نصب ها دارند و این ریاست نیز توان مقابله با این گونه دخالت ها را ندارد.
پرسنل بیمارستان امام سجاد (ع) از ریاست دانشگاه علوم پزشکی درخواست دارند اخلاق مداری، رفتار حرفه ای و آرامش را به این مجموعه بازگرداند.
 


کد مطلب: 463472

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/463472/اعتراض-کارکنان-بیمارستان-امام-سجاد-ع-یاسوج-وضع-مدیریت-درخواست-رئیس-دانشگاه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1