تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : ۴۶۱۶۵۶
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری:

رعایت اصول فنی و کیفیت پروژه ها اولویت است

۰
رعایت اصول فنی و کیفیت پروژه ها اولویت است
کبنا ؛
معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: دستگاه های اجرایی به رعایت کیفیت و اصول فنی پروژه‌ها توجه داشته باشند.
به گزارش کبنا نیوز، عیسی شهامت در جلسه شورای فنی استان افزود: شورای فنی یکی از مهمترین شوراهای استان است که با هدف نظارت بر پروژهای عمرانی تشکیل و برگزار می شود.
وی  اظهار داشت: آخرین بخشنامه های ابلاغی و نکاتی که ادارات استان باید در خصوص برگزاری مناقصات داشته باشند مورد بررسی قرار گیرد.
شهامت افزود: یکی از مصوبات خوب جلسه امروز این بود که یک دوره آموزشی برای تمامی مدیران و مسئولان مالی دستگاه های اجرایی استان و کمیته های این شورا  برای تبیین بخشنامه های ابلاغی و استفاده حداکثری از ظرفیت این بخشنامه ها برگزار شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: موضوع دیگری که مطرح شده در این نشست ارائه گزارش پروژه‌های عمرانی شهرستان های کهگیلویه، چرام و لنده بود که همگی آنها با حضور مدیران استانی بررسی شد.
شهامت عنوان کرد: موارد و نقاط ضعف این پروژه‌های عمرانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی گفت: در این نشست مقرر شد برای ادامه اجرای پروژه‌های عمرانی این سه شهرستان و فعال تر کردن آنها تمهیدات لازم اندیشیده شود.
شهامت ادامه داد: مورد دیگری که در این نشست مورد بحث قرار گرفت تعیین تکلیف دو طرح آبرسانی با کارفرمایی شرکت آبفای استان بود که یک پیمانکار  دو طرح در حال اجرا داشت٫
شهامت اضافه کرد: در آینده چنانچه پیمانکار این دو طرح با کارفرما به توافق نرسید در  ادامه اجرای پروژه‌ها قطعا تمهیدات سختگیرانه تری تا مرحله خلع ید پیمانکار اندیشیده خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: یکی از نکات متمایز مطرح شده در این نشست ارائه گزارش ازمایشگاه فنی مکانیک خاک استان بود.
شهامت اذعان داشت: رویه نشست شورای فنی استان در آینده به این صورت خواهد بود که در هر کدام از این نشست ها گزارش مربوط به مصالح مرغوب و استاندارد از سوی این آزمایشگاه ارائه می شود.
وی در ادامه گفت: بر این اساس آزمایشگاه فنی میکانیک خاک استان برای استفاده دستگاه های اجرایی از مصالح مرغوب و استاندارد با آنها همکاری می کند و هدف از این کار کمک ارتقای کیفیت و اشتغال زایی بیشتر خواهد بود.
شهامت تصریح کرد: آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان خدمات ارزنده ای در طول سال های گذشته به عمران استان ارائه داده و این رویه ادامه می یابد که دستگاه های اجرایی استان به سمت استفاده از چنین مراکزی که می تواند مرجع خوبی برای مسائل فنی باشد سوق داده شوند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1