کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مبارزه با سوداگران مرگ اولویت اصلی حوزه مبارزه با مواد مخدر است

7 ارديبهشت 1402 ساعت 22:05

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی در مبارزه با مواد مخدر جدی، پیشگام و پیشتاز است و مواد مخدر و اعتیاد که بلای خانمان سوز است برای پیشگیری و مقابله با آن باید با همه امکانات عمل شود.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جمهوری اسلامی در مبارزه با مواد مخدر جدی، پیشگام و پیشتاز است و مواد مخدر و اعتیاد که بلای خانمان سوز است برای پیشگیری و مقابله با آن باید با همه امکانات عمل شود.
به گزارش کبنانیوز، سیدعلی احمدزاده در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان اظهار داشت: همه وظیفه داریم در عرصه مقابله با مواد مخدر که از یک جنگ بدتر و یک دشمن بسیار خطرناکی علیه زندگی پاک و شرافتمندانه انسانی است بطور میدانی و بی امان وارد عرصه شویم.
وی تصریح کرد: همه کسانی که در عرصه پیشگیری، کنترل و مقابله با مواد مخدر و درمان اعتیاد هستند برای دفاع از انسانیت، عزت و کرامت انسان ها عمل می کنند.
استاندار ابراز داشت: کهگیلویه وبویراحمد دارای مردمی نجیب، اصیل، متعهد، معتقد و دارای باورها و اعتقادات محکم هستند و آگاهی و بصیرت کامل از ترفندهای دشمنان دارند.
وی عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان های امن و پاک کشور و دارای بافت خاص و با اعتقادی راسخ و محکم هستند، هر چند در برخی موارد مشکلات معیشتی، وضعیت اقتصادی ضعیف و کمبود شغل سبب مشکلاتی اجتماعی شده است.
احمدزاده خاطرنشان کرد: هر چند برخی از مشکلات اقتصادی و فقر باعث مسائلی  چون مواد مخدر و اعتیاد خانمانسوز و ویرانگر می شود اما تلاش کردیم مناطق آلوده شناسایی و کنترل شود و با ایجاد اشتغال در این مناطق پیشگیری های لازم صورت گیرد.
استاندار به در نظر گرفتن ۲ پروژه اقتصادی با چند هزار اشتغال در مناطقی از استان که مسئله مواد مخدر و اعتیاد در آنجا نمود بالایی داشت، اشاره کرد و گفت: مقابله با این مسئله بحران ساز و خانمانسوز باید از هر طریقی صورت گیرد.  
وی تاکید کرد: در کنار اقدامات میدانی و پیشگیرانه، برنامه ریزی های فرهنگی و اطلاع رسانی در خانواده ها صورت گیرد تا جوانان با اتکا خانواده و آگاهی به مضرات و مخاطرات خانمانسوز و ویرانگر به مواد مخدر نزدیک نشوند.
استاندار تاکید کرد: همه وظیفه داریم برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در کنار نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و تشکل های مردم نهاد همراهی و همکاری کنیم.
احمدزاده تاکید کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد اولویت اصلی حوزه مبارزه با مواد مخدر است و درمان معتادین مورد توجه خواهد بود و در این راستا نیازمند کمک ها و همکاری مسئولین مربوطه در سطح ملی هستیم.

 


کد مطلب: 461655

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461655/مبارزه-سوداگران-مرگ-اولویت-اصلی-حوزه-مواد-مخدر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1