کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

به خانواده‌هایی که صاحب فرزند سوم شوند ۲۰۰ متر زمین اهداء می‌شود

6 ارديبهشت 1402 ساعت 18:45

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق طرح فرزندآوری و جوانی‌ جمعیت از همه امکانات استفاده شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تحقق طرح فرزندآوری و جوانی‌ جمعیت از همه امکانات استفاده شود.
به گزارش کبنانیوز، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست جوانی جمعیت استان اظهار داشت: طبق ماده ۴ قانون جوانی جمعیت به خانواده‌هایی که صاحب فرزند سوم شوند ۲۰۰ متر زمین اهداء می‌شود که تاکنون یک هزار و ۱۳۶ نفر ثبت‌‌نام کردند که ۶۰ درصد متقاضیان در شهرستان بویراحمد هستند.
وی بیان کرد: تاکنون ۳۰۶ پرونده جهت واگذاری زمین به افرادی که مشمول این قانون می‌شوند تکمیل شده است که می‌طلبد روند واگذاری زمین تسریع داده شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری از عملکرد خوب بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج قدردانی کرد و گفت: از مجموع ۱۲ هزار نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج، ۸ هزار و ۷۰۰ نفر تسهیلات دریافت کردند و رتبه اول کشور به لحاظ فراوانی پرداخت‌ها را تا دی ماه  کسب کردیم.
وی تاکید کرد: اقدامات فرهنگی در حوزه خانواده و جوانی جمعیت باید در اولویت باشد.
هاشمی مهر اظهار داشت: در سطح استان به منظور پوشش حداکثری برنامه ها و سیاست های مرتبط با جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، از ظرفیت های مختلف به منظور تحقق این امر مهم در سطح استان استفاده شود.
وی با تاکید بر حمایت همه جانبه به مسئله حمایت از خانواده و رشد جمعیت تاکید کرد: اقدامات و جلسات در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان باید بطور مستمر برگزار و منجر به خروجی های مطلوب و عملیاتی شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: در ۳۰ اردیبهشت ماه روز ملی جمعیت جایزه حوانی جمعیت به فعالان این عرصه اهداء خواهد خواهد شد.


کد مطلب: 461606

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461606/خانواده-هایی-صاحب-فرزند-سوم-شوند-۲۰۰-متر-زمین-اهداء-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1