کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مدیران فاصله خود را با کاندیداهای احتمالی انتخابات حفظ کنند / افرادی نامزد انتخاباتی شوند که خبره و کاربلد باشند که فقط شعار ندهند و عملگرا باشند

27 فروردين 1402 ساعت 10:11

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاصله مدیران اجرایی و کاندیدهای احتمالی باید حفظ شود، در این زمینه تذکرهای لازم را داده‌ایم و از این به بعد هم پیگیر هستیم و به جد برخورد خواهیم کرد.


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاصله مدیران اجرایی و کاندیدهای احتمالی باید حفظ شود، در این زمینه تذکرهای لازم را داده‌ایم و از این به بعد هم پیگیر هستیم و به جد برخورد خواهیم کرد.
سید جواد هاشمی‌مهر_معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_  در پاسخ به سووالات خبرنگار کبنانیوز در خصوص انتخابات 1402، اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که بر راهبرد رقابت، سلامت و امنیت و راهبرد مشارکت در انتخابات 1402 تاکید داشتند شما به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان چه برنامه‌هایی دارید؟
وی در ادامه گفت: بنده دبیر ستاد انتخابات نیستم چون معلوم نیست تا موقع انتخابات چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری نیز شاخصه امنیت سلامت و مشارکت مردم در انتخابات از وظایف ماست. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «رأی مردم حق الناس است» ما نیز حق مردم را حق‌الناس می‌دانیم و تلاش خواهیم کرد انتخابات در سلامت کامل ایجاد شود.
وی افزود: با توجه به نگرانی‌هایی که در بحث انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد باید همه عوامل به گونه‌ای تلاش کنند تا اعتمادسازی ایجاد شود چون اگر ما بتوانیم اعتماد مردم را جلب کنیم که رأی‌شان محفوظ است مردم با اعتماد بیشتری در انتخابات شرکت خواهند کرد. ضمن اینکه از نامزدهای انتخاباتی خواسته خواهد شد از تبلیغات صحیح استفاده کنند و از دادن وعده‌های نادرست بپرهیزند و این اعمال می‌تواند بسترساز امنیت در انتخابات باشد و نتیجه آن شرکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد بود.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مردم عزیز و شریف استان در انتخابات مانند دیگر موارد حمایت از انقلاب اسلامی پیشتاز بودند. امیدواریم  امسال نیز شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم. مجریان انتخابات باید تلاش کنند انتخابات در سلامت و امنیت برگزار شود و همچنین افرادی نامزد انتخاباتی شوند که خبره و کاربلد باشند که فقط شعار ندهند و عملگرا باشند. ما نیز تلاش خواهیم کرد آنچه لازم است در امرسلامت و امنیت انتخابات در استان انجام شود به بهترین شکل انجام شود.
هاشمی‌مهر در پاسخ به سووالی در خصوص اینکه گاهی مردم از همراهی مدیران و فرمانداران با کاندیداهای احتمالی (برخی نمایندگان فعلی) گلایه دارند، اظهار داشت: نمایندگان تا زمان برگزاری انتخابات نماینده مردمند و برای پیشروی پروژه‌ها باید با مدیران در ارتباط باشند؛ اما فاصله مدیران اجرایی و کاندیدهای احتمالی بایدحفظ شود ما در این زمینه تذکرهای لازم را داده‌ایم و از این به بعد هم پیگیر هستیم و به جد برخورد خواهیم کرد.


کد مطلب: 461094

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461094/معاون-سیاسی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مدیران-فاصله-خود-کاندیداهای-احتمالی-انتخابات-حفظ-کنند-افرادی-نامزد-انتخاباتی-شوند-خبره-کاربلد-باشند-فقط-شعار-ندهند-عملگرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1