کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

کارخانه شن و ماسه متخلف در یاسوج 8 میلیارد جریمه شد

15 فروردين 1402 ساعت 22:56

مدیرکل تعزیرات حکومتی این استان گفت: این واحد تولیدی به جرم گرانفروشی به پرداخت ۸ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی این استان گفت: این واحد تولیدی به جرم گرانفروشی به پرداخت ۸ میلیارد و ۳۷۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
به گزارش کبنانیوز، حمزه لقمانی گفت: در پی گزارش مردمی گشت مشترک تعزیرات برای بررسی از کارخانه‌های تولید شن و ماسه با حضور بازرسان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی از چندین واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.
لقمانی اضافه کرد: در این بازرسی‌ها مشخص شد برخی واحد‌های تولیدی شن و ماسه در استان بدون توجه به هشدار‌های عوامل نظارتی، خودسرانه و بدون هماهنگی با سازمان صمت و همچنین بدون اجرای ضوابط قیمت گذاری و توزیع، در ابتدای سال جدید اقدام به نرخ گذاری و قیمت گذاری جدید کردند که این قیمت‌ها در سامانه ۱۲۴ به ثبت نرسید و بدون وجاهت قانونی است.
وی افزود: به همین منظور در حوزه شهرستان‌های بویراحمد و دنا ۸ فقره و در شهرستان‌های کهگیلویه و بهمئی ۴ فقره پرونده تخلف برای واحد‌های تولیدی شن و ماسه تشکیل شده که یکی از این پرونده‌ها منتج به صدور رای و بقیه پرونده‌ها نیز در حال رسیدگی است و تا هفته آینده رای این پرونده‌ها نیز به مردم استان اعلام می‌شود.


کد مطلب: 460629

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460629/کارخانه-شن-ماسه-متخلف-یاسوج-8-میلیارد-جریمه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1