تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۴
کد مطلب : ۴۵۹۶۰۸
در خطبه های نمازجمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ چیتاب مطرح شد

حجت الاسلام آبرومند نسب: بانیان مسمومیت مدارس همان کسانی بودند که در اغتشاشات اخیر با تعهد آزاد شدند، اعدامشان در ملا عام، مطالبه عموم است

کسانیکه با تعهد در اغتشاشات اخیر آزاد شدند، با مسمومیت فرزندان ایران زمین دنبال شادی ازدست رفته دشمن بودند.
۲
حجت الاسلام آبرومند نسب: بانیان مسمومیت مدارس همان کسانی بودند که در اغتشاشات اخیر با تعهد آزاد شدند، اعدامشان در ملا عام، مطالبه عموم است
کبنا ؛به گزارش "کِبنا" از چیتاب حجت الاسلام آبرومند نسب امام جمعه موقت کبگیان در خطبه های نماز عبادی سیاسی ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به بی توجهی برخی افراد به حساب کتاب قیامت و دلبستگی به دنیا گفت: کسانیکه برای دنیا جان میدهند و آخرت را ناچیز می شمارند در رسته بدبخت ترین و متضرر ترینند.
وی باتشکر از مردم کبگیان در برپائی جشن نیمه شعبان جنگهای ترکیبی دشمن با محتوای ( نظامی، روانی، اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی ) را تیرهای آخر دشمن در جبهه معاند با نظام اسلامی برشمرد و گفت: در بحبوحه آخرالزمان پروژه های متعدد دشمن در زمینه هجمه، بدعت، و ترویج منفی مقوله ظهور یکی پس از دیگری با شکست مواجه می شوند که این قطعاََ از توان بشریت خارج است و صرفا خواست خداست.
حجت الاسلام آبرومند نسب در فرازی دیگر ازخطبه های این هفته با اشاره به موضوع مسمومیت در مدارس و دستگیری عوامل این عمل ضد انسانی نیز گفت: برخی از قدر نشناسانی که در اغتشاشات اخیر دستگیر و با قید تعهد آزاد شدند، باز هم با خود تحقیری صرفا جهت رضایت و شادی دشمن، دست به چنین عمل وقیحی زدند. امام جمعه موقت کبگیان تصریح کرد: گاهی رأفت نظام در قبال برخی افراد نَمَک نشناس طوری میشود که طرف برای به بار نشستن اهداف دشمنان نظام حاضر است فرزندان خود و این مرز و بوم را فدای خواسته های شوم دشمن کند.
این خطیب موقت با اذعان با اینکه بخشش چنین افراد بی شرفی ظلم در حق این ملت است افزود: عوامل دستگیر شده که از بانیان و خاطیان خط مقدم اغتشاشات اخیر بودند اینبار در انظار عموم به دار مجازات آویخته می شوند تا به دشمنان ثابت شود سِزایِ تهدید کننده گانِ امنیت ملی کشور در نهایتِ عدالت مجازات میشوند.
وی ادامه داد: بانیان مسمومیت مدارس همان کسانی بودند که در اغتشاشات اخیر با تعهد آزاد شدند، و قطعاََ اعدامشان در ملأ عام، مطالبه عموم است زیرا در نهایت رأفَتِ نظام با تعهد در اغتشاشات اخیر آزاد شدند، وبا وقاحت تمام با مسمومیت فرزندان ایران زمین دنبال شادی ازدست رفته دشمن بودند.
حجت الاسلام آبرومند نسب در پایان خطبه های نماز جمعه، ضمن تبریک فرا رسیدن روز فردوسی ، خطاب به حاضرین گفت: فردوسی حکیم سخندان، بزرگترین سرایندهٔ پارسی گو که شهرت جهانی دارد از بزرگان تفهیم و تلقین فرهنگ ناب ایرانی در جهان بود که ظلم است عده ای تازه به دوران رسیده و کشف شده بخواهند با حربه نفوذ و هجمه فرهنگی فرهنگ چند ساله خود رابر فرهنگ چندهزارساله تمدن ایران زمین قالب کنند.
وی خاطرنشان کرد: نگزارید در امواجِ تهاجم فرهنگی دشمن، فرهنگ ناب و غنی چند هزارساله ایران زمین در خروجی متینگ های غربی، با جایگزینیِ هنجارهای نامتعارف لاتین، و غربی خدشه دار بشود.


٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭ ٭

خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد، ایران قرارداد خرید هواپیمای سوخو-۳۵ از روسیه ...
چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

چرا پوتین هنوز «جنگ تمام عیار» را شروع نکرده است؟

علیرغم تمام صحبت‌هایی که مطرح شده پوتین هنوز دستورالعمل استالینیستی را اتخاذ نکرده است....
کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

کمتر از ۱۰ درصد بچه‌ها واقعا با یک ماده محرک مواجه شدند؛ بقیه اضطراب بوده

معاون درمان وزارت بهداشت نتایج بررسی‌ها و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز ...
1