تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۳۵۷۸
با حضور مسئولان؛

افتتاح و کلنگ زنی 3 طرح در شهرستان مارگون

۰
افتتاح و کلنگ زنی 3 طرح در شهرستان مارگون
کبنا ؛با حضور مسئولان استانی ۳ طرح در شهرستان مارگون افتتاح و کلنگ زنی شد.
به گزارش کبنا، فرماندار ارگون گفت: در آیینی فاز اول پروژه بهسازی معابر ورودی شهر مارگون افتتاح و سالن اجتماعات بحران شهر مارگون کلنگ زنی شد.
مختار اندرخور در حاشیه بازدید مسئولان از سد سقاوه اظهار کرد: اعتبار اولیه سد سقاوه 470 میلیارد تومان است که به مناقصه رفته و در ماه آینده کلنگ زنی خواهد شد.
وی گفت: ۱۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات متمم سفر رییس جمهور و محرومیت زدایی برای توسعه شهرستان مارگون اختصاص یافت که 80 میلیارد تومان به پروژه های راه شهرستان مارگون اختصاص پیدا کرده است.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از شهر مارگون فاز اول ورودی این شهر را افتتاح و از پارک این شهر که چند ماه پیش با مشارکت کارخانه سیمان مارگون کلنگ‌زنی و هم اکنون در مراحل پایانی است بازدید کرد.
وی با اشاره به ساخت سالن چند منظوره بحران به آخرین وضعیت سد سقاوه مارگون گفت: حجم این سد ۹.۷ میلیون متر مکعب و برآورد اولیه ۴۷۰ میلیارد تومان است.این پروژه برای کل استان خصوصا شهرستان مارگون حائز اهمیت بوده و تامین کننده آب شرب، کشاورزی و صنعت این منطقه به خصوص شهرک صنعتی و کارخانه سیمان است.
حاجی‌زاده عنوان کرد: در حال حاضر پروژه به مناقصه رفته و روزهای شنبه و یک‌شنبه هفته آینده پاکت مناقصه باز و پس از ارزیابی پیمانکار، پروژه به مرحله کلنگ‌زنی می‌رود.
وی با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته از سفر سال گذشته رئیس جمهور به این شهرستان گفت: از محل سفر رئیس جمهور مبلغ ۷۵ میلیارد تومان برای جاده‌های شهری و روستایی این منطقه اعتبار در نظر گرفته شد، از متمم سفر رئیس جمهور نیز ۸۰ میلیارد تومان به این شهرستان اختصاص یافت.
حاجی زاده با بیان اینکه برای بهسازی روستاهای مارگون از محل محرومیت‌زدایی اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده است و به زودی تخصیص پیدا می‌کند، گفت: حرکت خوبی در حوزه احداث زیرساخت‌های مارگون آغاز شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازدید از سایت مجتمع ادارات مارگون خاطرنشان کرد: با اختصاص اعتبارات محلی و اعتبارات خود دستگاه‌ها مجتمع سایت ادارات مارگون احداث می‌شود، همچنین برای ساخت پمپ بنزین و سی‌.ان.جی و رفع مشکلات آب شرب این منطقه اعتبار در نظر گرفتیم تا تنش آبی در شهرستان مارگون رفع شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1