کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد / آرمان بیگلری: این انتصاب را کجای دلمان بگذاریم؟ / صاحبان قلم تطمیع شده‌اند یا تهدید؟

5 ارديبهشت 1401 ساعت 14:37

کریم روزبهان با حکم سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


کریم روزبهان با حکم سید رضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، بعد از کش و قوس‌های زیاد و گلایه‌های شدید از عملکرد سالار حسین‌پور، وزیر صنعت، معدن و تجارت کریم روزبهان را به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.
روزبهان از کارکنان با سابقه سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد است. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است و گفته می‌شود که روزبهان مورد حمایت جدی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود. احمدزاده هم‌اکنون در تهران حضور دارد.
مراسم تودیع و معارفه روز چهارشنبه برگزار می‌شود.
بنا بر اطلاعات رسیده، گویا صنعتگران، جمعی از مدیران واحدهای تولیدی و کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از انتصاب روزبهان رضایت چندانی ندارند.
در پیامی که آن را به آرمان بیگلری رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد منتسب می‌کنند، آمده است که باید به حال این روزهای استان خون گریست.
به گزارش کبنا، در پیام بیگلری آمده است.
آرمان بیگلری رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی به انتصاب رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان واکنش نشان داد.
 در متن پیام بیگلری آمده است:
 به حال این روزهای استان باید خون گریست. ابلاغ گرفتن نیروهای ناکارامد وناتوان وغیرهمسوبا دولت انقلابی در حساسترین دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد- مدیر صنعت ومعدن وتجارت استان را کجای دلمان بگذاریم؟
 ۲ دوره حمایت از حسن روحانی به کنار! آیا آقای روزبهان توان مدیریت این مجموعه بحران زده وسکانداری صنعت ومعدن وتجارت طوفان زده استان را دارد؟ 
دلسوزان استان کهگیلویه و بویراحمد و صاحبان منبر و قلم چرا روزه سکوت گرفته‌اند؟ تطمیع شده‌اند یا تهدید؟
 آیا این مدیران ناتوان غیرهمسو می‌توانند تاریخی‌ترین فرصت استان برای توسعه وعبور از محرومیت را مدیریت کنند؟ دلسوزان استان سکوت تا کی؟


کد مطلب: 447333

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/447333/رئیس-جدید-سازمان-صنعت-معدن-تجارت-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب-آرمان-بیگلری-این-انتصاب-کجای-دلمان-بگذاریم-صاحبان-قلم-تطمیع-شده-اند-یا-تهدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1