تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : ۴۴۴۲۰۸
مراسم ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ در چیتاب برگزار شد

تجدید میثاق مردم و مسئولان اداری بخش کبگیـان با آرمان‌های شهدا و انقلاب در روز ۱۲ بهمن

۱
تجدید میثاق مردم و مسئولان اداری بخش کبگیـان با آرمان‌های شهدا و انقلاب در روز ۱۲ بهمن
کبنا ؛امام جمعه چیتاب در مراسم زنگ انقلاب وتجدید میثاق مردم و مسئولان با آرمان‌های شهدا و امام راحل گفت: دهه فجرطلیعه فجر انقلاب و آغاز حریت و آزادی مردم ایران از جهالت و گمراهی بود.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام والمسلمین سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیان در آئین زنگ انقلاب، رژه خودروئی موتوری، و عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای شهر چیتاب به مناسبت آغاز دهه فجر اظهار کرد: بازگشت رهبر کبیر انقلاب بعد از ۱۵ سال تبعید در این روز تاریخی و پربرکت برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی در کنار برگ زرین پیروزی انقلاب ماندگار شده است.
وی بیان کرد: طلیعه دهه فجر آغاز حریت و آزادی مردم ایران از جهالت و گمراهی است که در این ایام سرنوشتی پر از افتخار برای مردم ایران اسلامی رقم خورد.
امام جمعه کبگیان با اشاره به اینکه امام که آمد فهمیدند دیگر جایی برای نجات محمدرضا پهلوی نخواهد بود، تصریح کرد: باطل همیشه محدود و بی ثبات است و امام که به حق بود پیروز شد.
حجت الاسلام سید فرج الله پژمان عنوان کرد: دوران جمهوری اسلامی و عزت کشور را هم اکنون نسبت به زمان طاغوت بینید که عزت و شرافت این مردم به اوج رسیده است. 
وی با اشاره به اینکه برای پیروزی و ماندگاری انقلاب خون‌های زیادی تقدیم شده است، گفت: این عزت وعظمت وجلال و شکوه که ایران اسلامی در جهان دارد مدیون خون شهدا می‌باشد، ما مدیون آنهائیم زیرا شهدا با تبعیت از منزل ولایت این عزت را به ایران اسلامی دادند و باید قدردان و حافظ خونشان باشیم.
امام جمعه کبگیان با اشاره به خدمات واسعه نظام هم خاطرنشان کرد: زمانی در استان ما هیچ امکاناتی نبود ولی در حال حاضر در دورافتاده‌ترین نقاط نیز بهترین امکانات وجود دارد واین از برکات نظام هست.
وی با اشاره به امکاناتی همچون زیرساخت تحصیلی هم گفت: دربُعد تحصیلی دانشگاهی هیچ نوع امکاناتی در استان نداشتیم، و خوب یادتان هست که چندین و چند روستا فقط یک مدرسه داشتند اما در حال حاظر در اوج قدرت و عزت هر سه دانش آموز هم در یک روستا می‌توانند یک مدرسه داشته باشند و این یعنی عزت و حریتی ست که انقلاب در تصمیم گیری برای سرنوست یک ملت آزاده بوجود آورده است.
سیدفرج الله پژمان ضمن تشکر از حضور تمامی مسئولان در برنامه ۱۲بهمن آغاز فجرانیلاب وپاسداشت ارزشهای نظام خطاب به مسئولان در ارائه خدمات نظام به مردم درحیطه خدمت هم خاطرنشان کرد: مسئولان خدمات نظام را در ملاء عام و همایشها و تریبون‌های ملی به مردم بگویند، لذا امسال هم درقالب بنر تهیه کنند تادر نمایشگاه خدمات نظام در کانون دید همگان گزاشته بشود. وی تصریح کرد: ما مفتخریم که همه باهم در قالب شورای اداری ومردم باردیگر در سالروز 43 مــین سال از فجر انقلاب با آرمانهای نظام و خون شهدا و رهبرفرزانه مان تجدید پیمان بکنیم و به دشمنان بفهمانیم که همانند شهدایمان تا آخرین قطره خون خود از آنها محافظت خواهیم کرد.
سید فرج الله پژمان خطاب به جبهه گیری دشمنان داخلی و خارجی علیه نظام جمهوری اسلامی هم گفت: دلواپسان غربزده ای که در وهمشان با تمام امکانات هجمه می کنند و دلخوش به تزلزل در نظامند بدانند: انقلاب مردمی که باخون شهداء بدست آمده و خروجی‌اش منتج به ظهور می‌باشد نه شما نه گنده تراز شما نخواهد توانست در مسیرش هدف تعیین کندپس توصیه می‌شود بجای دلخوش بودن به تضعیف نظام فکری برای روسیاهی‌تان در روز موعود (ظهور) بکنید.

٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ٫.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

اخراج استادان یا برکناری استثناها‌؟

قطع همکاری یا به زبان خودمانی اخراج دو استاد دانشگاه بهشتی و صنعتی شریف باعث شد تا جمعی ...
 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

 کنایه رئیسی به خاتمی / دلار 4200 تعیین تکلیف شد

به گفته ابراهیم رئیسی بخشی از کالاها از سبد 4200 حذف و در مقابل کارت اعتباری توزیع می‌شود....
‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

‌زنان پاشنه آشیل‌دولت‌های سابق

بعد از دولت آقای هاشمی انحراف از دولت آقای خاتمی و با ورود به کنوانسیون رفع تبعیض علیه ...
1