تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۴۲۹۶۳
کبنا گزارش می‌دهد، شکوه حماسی کبگیانیها در شهرچیتاب!.

مراسم 9 دی۱۴۰۰ کبگیان باحضور باشکوه مردمـ ومسئولین درمسجد جامع شهرچیتاب مرکز این بخش برگزار شد.

۲
مراسم 9 دی۱۴۰۰ کبگیان باحضور باشکوه مردمـ ومسئولین درمسجد جامع شهرچیتاب مرکز این بخش برگزار شد.
کبنا ؛مراسم 9 دی امسال در بخش کبگیان همزمان با سراسر کشور رأس پنج شنبه نهم دیماه 1400 را ساعت 10 صبح در مسجدجامـع شهر چیتاب مرکز بخش کبگیان باحضور مردم و مسئولان برگزار گردید.
به گزارش کبنا، به نقل از رسامـ روابط عمومی بخشداری کبگیان  حجت الاسلامـ سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان که سخنران ویژه این همایش بود ضمن تشکر ازحضور آگاهانه مردم در این همایش خطاب به مسئولان کشوری و استانی گفت: مردمی که در هر شرایطی باحضور حماسی‌شان به پاسداشت ارزشهای اسلام وانقلاب لبیک گفته و برگ زرین دیگری از وفاداری خود به انقلاب را ورق می‌زنند سزاوار خدمت وستایشند.
وی با اشاره به هَجمـَه‌ی رسانه‌های غربی و معاندین نظامـ در متشنج ساختن جَـوِّ کشور و ایجاد خلاء نارضایتی پوشالی مردم نسبت به نظام خطاب به مسئولان دولت افزود: به کوری چشم بدخواهان نظام و انقلاب دیدید ودیدند که باز هم مردم به صحنه آمدند و در همایش 9 دی حماسه آفریدند، لذا الان نوبت شماهاست که وعده‌هایتان در قبال مطالبه گری ملت راعملی کنید.
سیدفرج الله پژمان با اشاره به وضعیت فعلی اقتصاد و معیشت مردم همـ خاطرنشان کرد: اینکه بانگاه به اوضاع اقتصادی مملکت بهانه حل مشکل معیشت مردم را به درازا بیاندازید یک فرار روبه جلوست لذا بازهمـ می گویمـ آیایان وزیران، نمایندگان، مسئولان، مدیران شعار بس است فکری به حال مسئله معیشت و سفره خالی مردمـ کنید؟
وی تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را ناشی از ترس این رژیم ترسو و روبه انزوال از قدرت فرامنطقه ای جمهوری اسلامی ایران در رزمایش اخیر برشمرد وگفت: با ازسرگیری دور تازه مذاکرات احیای توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+۴ در وین، تهدیدات رژیم صهیونیستی پیرامون فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان تازه ترشده است.
وی تصریح کرد: مقام‌های این رژیم در هفته‌های اخیر با تحرکات دیپلماتیک بیش‌از پیش، کوشیده‌اند فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان را تهدیدی برای ثبات و امنیت خاورمیانه جلوه دهند و در این مسیر از هیچ تهدیدی هم دریغ نکرده‌اند.
وی افزود: دشمنان نظامـ بدانند ما کشور زمان جنگ تحمیلی نیستیمـ لذا از آن موقع تاالان هزار درجه پیشرفت داشته‌ایم پس توصیه می‌کنیم هیچگاه سعی نکنید با دمـ شیربازی کنید.
امام جمعه کبگیان تهدیدات اخیر رژیم فاسق اسرائیل علیه جمهوری اسلامی ایران را پوچ و بی رمق خواند و گفت: این تهدیدات نظامی فاقد اعتبار است؛ چراکه نه واشنگتن اجازه چنین اقدامی را به تل اویو می‌دهد و نه اسرائیل از لحاظ نظامی توان کافی حمله دارد ومیدانند که خیلی زود موشک‌های مقاومت که فلسطین اشغالی را احاطه کردند، شهرک‌ها صهیونیستی را یکی پس از دیگری مورد هدف قرار خواهند داد.
حجت الاسلام پژمان ضمن تشکربرگزارکنندگان این همایش(سپاه بسیج،پایگاههای تابعه، گردان۴۸۹امام رضا"ع"،وگردان بیت المقدس،شورای هماهنگی)وهمچنین حضور مدیران وشورای اداری در همایش 9 دی امسال گفت: بخشدار محترم علاوه بر مدیریت اجرائی، باهمکاری با شورای هماهنگی و دفتر امام جمعه و مدیریت ستاد فرهنگی نهادهای خدمت‌رسان یک هماهنگی خوبی جهت اتحاد حضور ادارات بخش در برنامه‌های فرهنگی ایجادکرده که ضمن تشکر از ایشان از حضور دهیاران و شورای روستاهای بخش دراین همایش هم تشکر می‌کنم.
سخنران ویژه این همایش بادعوت مجدد از مردم جهت همکاری و برگزاری یادمان سالگرد شهیدان سپهبدسلیمانی و سردار اورنگ اولین شهید چیتابی مدافع حرم استان را خواستار شد و گفت: به حول و قوه الهی و با اتکال به قدرت عرق شهادت پذیری مردمان این دیار درسایه همراهی مسئولان محترمـ بخش انشالله تعالی بتوانیم دوشنبه آینده مراسم باشکوهی به یاد این دوشهید والامقام مدافع حرمـ برگزار کنیمـ.

-------------------------------------
خـبرنگار: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و ترکمنستان

ماجرای برگشت خوردن صیفی‌جات و محصولات کشاورزی ایرانی از روسیه و هند و حتی ترکمنستان یکبار ...
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
1