تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۴۲۵۶۵
کبنا گزارش می‌دهد

چشم مسئولان روشن؛ خودنمایی و خروش آبشار در تونل کوه پات محور پاتاوه - دهدشت / دادستان دهدشت: تونل استانداردهای لازم را ندارد (+ فیلم )

۷
۳
چشم مسئولان روشن؛ خودنمایی و خروش آبشار در تونل کوه پات محور پاتاوه -  دهدشت / دادستان دهدشت: تونل استانداردهای لازم را ندارد (+ فیلم )
کبنا ؛محور پاتاوه - دهدشت از سال 73 عملیات اجرایی آن کلنگ‌زنی شد، و نزدیک به سه دهه از عمر آن می‌گذرد، اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که گویا آبشاری در دل تونل کوه پات محور پاتاوه و دهدشت بیرون آمده و در واقع موجبات نگرانی مردم را فراهم کرده است و هر لحظه ممکن است که این تونل ریزش کند. مسئولان در این باره سکوت کرده‌اند و هنوز اقدام اساسی پیرامون آن صورت نگرفته است. معاون عمرانی و دیگر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد به جای اینکه به مقوله‌های مهم از جمله وضعیت این تونل که محل عبور و مرور  مردم است، بپردازند در مراسم فاتحه خوانی حضور پُررنگ دارند.
   
علی دیانتی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کهگیلویه گفت: سهل‌انگاری مشاور و پیمانکار تونل کوه پات باعث ریزش آب از سقف آن شد.
 دیانتی با توجه به ریزش آب همچون آبشار از سقف تونل کوه پات در محور "دهدشت به پاتاوه" گفت: با توجه به اینکه پشت تونل محل بتون‌ریزی بود و باعث جمع شدن آب می‌شد الان حالت چشمه‌زار درست کرده است.
 وی افزود: باید مشاور قبل از کار به پیمانکار می‌گفت این محل زهکشی شود اما متاسفانه اینکار را نکرد.
 دیانتی تصریح کرد: بعد از بارندگی با یک کار صحیح و اصولی پیمانکار با لوله این مسیر را زهکشی و به کنار تونل هدایت خواهد کرد که دیگر این اتفاق تکرار نشود.
 همچنین سعید کریمی‌زاد، دادستان شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در این زمینه به ایسنا، گفت: این تونل هنوز تمام نشده و استانداردهای لازم را ندارد و به همین دلیل باعث بوجود آمدن این مشکلات می‌شود.
 دادستان دهدشت بیان کرد: در بخش دیگر از جاده پاتاوه - دهدشت هم با توجه به اینکه هنوز کامل تکمیل نشده باعث ریزش شده و هم‌اکنون مسدود است.
 گفتنی است که محور پاتاوه - دهدشت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ است که هنوز به بهره‌برداری نرسیده و این وضعیت یکی از تونل‌های این مسیر است که به طول حدود دو کیلومتر می‌باشد و با توجه به اینکه مردم دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک از این تونل برای رفتن به شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه استفاده می‌کنند سالانه تلفات و تصادفات زیادی در این تونل رخ می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
اینم از عملکردهای ماندگارررر جناب هاشمی ست!!!
مراد بی همتای بعضیااا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت امیر کویر کهگیلویه...
ح
Iran, Islamic Republic of
چه میشه گفت
پیمانکار
پیمانکار
کجای بودی . خواب تشریف داشتی . به پیمانکار بگی زه کشی کند
الان یادت اومد .
یا خبری دیگه بود
وا مصیبتا
برای انتصابهای
سفارشی و رانتی
حداقل این جاده احتمال کشته شدن چندین نفر هستش
ممو
Iran, Islamic Republic of
ای وای برما هر کسی برای خودش اظهار نظر کارشناسی میده
بابا اقای دیانتی خدایی چه تجربه ای در حوزه تونل داری که اظهار فضل میکنی یا جناب دادستان شما چه کار به کار فنی ---که اظهار نظر میکنی
استاندارد تونل را که شما نباید بدین
مردم
Iran, Islamic Republic of
چرا از نماینده اسبق که پیمان کارش بود سوال نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه با همین تونل مردم را فریب نداد و رای مردم را خرید و به جایگاهی نشست که خوابش را هم نمیدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه با همین جاده میلیاردر نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وووووووووووو های دیگری که باید ازش پرسیده بشه
بخشایی هاشمی
Iran, Islamic Republic of
درود کاملا درست چقد نو کیسه درست کرد
این جاده دوباره تامین اعتبار کامل شد اما بخاطر رانت های پشت پرده در دوره نماینده قبل هنوز ک هنوز افتتاح نشد.
Iran, Islamic Republic of
حسودی خوب نیست یاسوج« آبشار »داشته باشد ولی دهدشت محروم باشد.؟
علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
فایل های مرتبط
1