تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۴۱۳۸۳
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان؛

آغاز ثبت نام آموزش رایگان هنر در کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد

۰
آغاز ثبت نام آموزش رایگان هنر در کانون فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت نام آموزش رایگان هنر با مشارکت ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری در این استان خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، روز چهارشنبه (26 آبان ماه 1400) علیرضا دولت آبادی در یاسوج، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ثبت نام آموزش رایگان هنر اقدام کرده است.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این ستاد با مشارکت ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری اقدام به شناسایی و ثبت نام علاقه مندان به رشته های مختلف هنری در سطح روستاها، بخش ها و شهرستان های به غیر از مرکز استان(یاسوج) کرده است.
وی خاطرنشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف تعالی فرهنگ، توسعه اقتصاد هنر و حمایت از اشتغال، اقدام به اجرای طرح آموزش همگانی هنرکرد.
دولت آبادی گفت: در نخستین گام آموزش رشته های مختلف هنری به صورت رایگان با هدف کمک به رونق کسب و کارهای هنری و کشف استعدادهای هنری در این مناطق اجرا می شود.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طرح آموزش هنر در دو بخش شامل آموزش رشته های مختلف هنری و همچنین کمک به راه اندازی موسسات فرهنگی، هنری، کانون های فرهنگی، هنری مساجد، آموزشگاه های هنری و هنرستان های هنرهای زیبا در مناطق محروم و مرزی انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: برنامه های آموزشی بر اساس نوع رشته و تعداد متقاضی به صورت حضوری و یا آموزش از راه دور (آنلاین) است.
دولت آبادی یادآور شد: علاقه مندان در سراسر استان از امروز تا پایان آبان ماه فرصت دارند با ورود به سامانه amoozesh.azmoonehonar.ir نسبت به ثبت نام در یکی از رشته های پیشنهادی اقدام و در صورت عدم وجود رشته مورد نظر، در انتهای جدول گزینه سایر را انتخاب کنند.
مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره ها از ابتدای دی ماه آغاز و پس از پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره معتبر و در صورت شرکت در آزمون ادواری، معادل مدرک تحصیلی دیپلم، ارائه خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1