تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۴۴۱۰۷۶
رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

محور یاسوج - اصفهان خطرناک ترین جاده استان کهگیلویه و بویراحمد

۱
محور یاسوج - اصفهان خطرناک ترین جاده استان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛حوادث رانندگی در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد ۲۷ درصد افزایش داشته است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز سه شنبه (18 آبان ماه 1400) رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به بررسی‌های انجام شده ۲۴ درصد حوادث ترافیکی طی سه سال و نیم اخیر در محور یاسوج_ اصفهان رخ داده است و این جاده حادثه خیزترین جاده کهگیلویه و بویراحمد است.
سرهنگ بهنام ویسی پور با بیان اینکه با افتتاح جاده پاتاوه به دهدشت ترافیک جاده یاسوج به اصفهان و به تبع آن مشکلات این جاده بیشتر می‌شود افزود: برای کاهش تصادفات و پیشگیری از سوانح حوادث ناگوار این جاده ضروری است هرچه سریعتر طرح چهار خطه شدن آن ، جداسازی و ایمن‌سازی تقاطع در این جاده اجرا شود.
سرهنگ ویسی پور از افرایش ۲۷ درصدی حوادث رانندگی در جاده‌ای برون شهری کهگیلویه و بویراحمد در ۷ ماهه امسال خبر داد و اضافه کرد: یکی از مهمترین عوامل وقوع تصادفات در جاده‌های برون شهری استان وجود نقاط حادثه خیز در جاده های برون شهری و جاده‌های روستایی و افزایش مسافرت‌ها و تردد در این جاده‌ها است.
رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه حدود ۹۰ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد اهم از جاده‌های اصلی و روستایی شناسایی شده است، ادامه داد: تاکنون ۲۷ مورد نقطه حادثه خیز در جاده‌ای اصلی و فرعی استان اصلاح شده و ۵۶ نقطه دیگر نیازمند اصلاح است.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در جاده های اصلی و فرعی  استان  نقاطی وجود دارد که حوادث رانندگی در آنجا مکرر رخ می‌دهد گفت: تنگ کناره در بویراحمد، چشمه پلنگی در محور یاسوج_ بابامیدان، پیچ‌های کوشک، گردنه شلال‌دان، محدوده سمغان در محور دهدشت_ چرام از جمله نقاط حادثه‌خیز در جاده های اصلی کهگیلویه و بویراحمد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1