تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۴۱۰۱۰
بیانیه|

تکذیب بیانیه‌ی سخنگوی شورا از سوی اعضای شورای شهر دهدشت

۱
۰
تکذیب بیانیه‌ی سخنگوی شورا از سوی اعضای شورای شهر دهدشت
کبنا ؛بیانیه ارسالی؛ باتوجه به اینکه سخنگوی محترم شورای شهر دهدشت بیانیه‌ای مبنی بر اینکه روز سه‌شنبه جلسه‌ای جهت ارائه رزومه متقاضیان سکانداری شهرداری دهدشت صادر کرده و این صحبت ایشان کاملا متناقض با صحبت‌هایی‌ست که در فضاهای مجازی و در جواب سوال شهروندان به نام و تعداد گزینه‌های شهرداری داده شده؛ بر آن شدیم تا حقیقت موضوع را پیگیری کنیم.
ایشان در این جواب‌ها به صراحت اعلام فرموده دو نفر به نام‌های جناب مهندس «تابش‌نژاد» و جناب مهندس «نیکویی» بعنوان گزینه‌های نهایی شهردار آینده دهدشت منتخب شدند که در جلسه‌ی بعدی به رای گذاشته خواهند شد.
و یکباره امروز و دقیقا ساعاتی قبل از برگزاری جلسه در این بیانیه کاملا متناقض اعلام می‌کند دیگر متقاضیان رزومه ارائه دهند و در حضور خبرنگاران به ارائه‌ی برنامه‌های خود بپردازند.
در تماس‌های متعدد با سایر اعضای شورا آن‌ها از این بیانیه کاملا اظهار بی‌اطلاعی کردند و از آنجایی که باید سخنگوی محترم شورا تصمیمات و مصوبات شورا را انتشار نماید و با توجه به صحبت‌های سایر اعضا سخنگوی شورا خارج از صحن شورا و خودمختار و مستقل بیانیه خارج از عرف شورا صادر کرده که باعث ایجاد شبهه در بین مردم و رسانه‌ها شده است.
ایشان مرتکب یک نوع بدعت و بداخلاقی شده و صحبت اصلی این است که الان دیگر موضوع از مرحله ارائه رزومه گذشته چون موضع همه اعضا و کاندید مورد حمایت آن‌ها مشخص هست و این بداخلاقی و بدعت باعث می‌شود که وقتی گزینه‌ها مشخص و معلومند اسباب زحمت برای سایر عزیزان درست شود و اینهمه وقت و هزینه صرف کنند بعد بدلیل نهایی شدن گزینه‌ها چنانچه انتخاب نشوند، شرعا و اخلاقا اعضای شورا بدهکار این بزرگواران هستند.
این بیانیه جهت شفاف‌سازی موضوع توسط چهار عضو محترم (آقایان جلال داورپناه، پارسایی، فروغی و پاداش) به تایید رسیده و در اختیار همه‌ی مخاطبین و مردم قرار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این چهار نفر رای میدن نکویی زاده
اون سه نفر از دور خارج شدن
آرانپور و دیدار دور قبل هم از دور خارج شدن چون منطقیان تصميم گیرنده بود و برخه انتساب کرد.
صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1