کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با انتخاب استاندار جدید؛

خادمی از استانداری لرستان خداحافظی کرد

7 مهر 1400 ساعت 22:26

در جلسه امروز هیئت دولت، فرهاد زیویار ‌به‌عنوان استاندار جدید لرستان رأی اعتماد گرفت، به این ترتیب سید موسی خادمی به کار خود در این استان پایان داد.


در جلسه امروز هیئت دولت، فرهاد زیویار ‌به‌عنوان استاندار جدید لرستان رأی اعتماد گرفت، به این ترتیب سید موسی خادمی به کار خود در این استان پایان داد.
به گزارش کبنانیوز، امروز چهارشنبه (7 مهرماه 1400 ) در جلسه هیئت دولت، استانداران استان های لرستان، فارس و زنجان رأی اعتماد گرفتند.
به این ترتیب، فرهاد زیویار، محمد هادی ایمانیه و محسن افشارچی به عنوان استانداران منتخب لرستان، فارس و زنجان شدند.
فرهاد زیویار متولد ۱۳۴۸ در شهر خرم آباد و دارای مدرک دکتری علوم سیاسی است.
وی پیش از این دبیر کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت (۱۳۹۰)، معاون مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری (۱۳۸۵-۱۳۸۴)، رئیس مرکز پژوهش و اسناد ریاست جمهوری (۱۳۸۹) و رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات (۱۳۹۳-۱۳۹۲) بوده است.
گفتنی است، سید موسی خادمی که به مدت 4 سال مسئولیت استانداری لرستان را برعهده داشت، در سال 1347 در روستای سادات امام‌زاده علی (ع) از توابع شهرستان چرام در استان کهگلویه و بویر احمد متولد شده و دارای دکترای مدیریت استراتژیک از دانشگاه عالی دفاع ملی است.
خادمی در سابقه خود استاندار کهگیلویه و بویراحمد و استاندار لرستان، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون برنامه‌ریزی استانداری استان بوشهر، را دارد؛ وی همچنین سوابق عضویت در هیئت مدیره و معاونت اقتصادی مؤسسه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، مدیریت شیلات استان کهگیلویه و بویر احمد و عضو هئیت علمی دانشگاه پیام نور تهران را در کارنامه خود دارد.


کد مطلب: 439585

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/439585/خادمی-استانداری-لرستان-خداحافظی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1