کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علیمراد جعفری به خرابی سی‌تی‌اسکن گچساران واکنش نشان داد

تلخ‌تر از خرابی سی‌تی‌اسکن گچساران چیست؟

27 مرداد 1400 ساعت 15:47

سی‌تی‌اسکن شهرستان گچساران خراب شده و بیماران کرونایی این شهر را به دردسر انداخته است. مسئولان برای مقابله با بیماری این ویروس هر چه سریعتر در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.


سی‌تی‌اسکن شهرستان گچساران خراب شده و بیماران کرونایی این شهر را به دردسر انداخته است. مسئولان برای مقابله با بیماری این ویروس هر چه سریعتر در این خصوص چاره‌اندیشی کنند.
به گزارش کبنا، علیمراد جعفری نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «خرابی تنها سی تی اسکن گچساران در این اوضاع بد کرونایی بسیار تأسف آور است. تلخ‌تر این است که برای این شهرستان تنها یک دستگاه وجود دارد! اینکه چرا تنها یک دستگاه در گچساران موجود است بماند برای بعد، در حال حاضر می‌بایست به فوریت راه اندازی شود.»
جعفری در ادامه آورده است؛ مردم حس نکنند که شهر و شهرستان کسی را ندارد این خیلی تلخ‌تر است، ما در کنار مردم هستیم مانند گذشته. امیدوارم به لطف پروردگار و تلاش همه خدمتگذاران منطقه، از این شرایط سخت عبور کنیم. ان شاء الله.»

همچنین گفته می‌شود که سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت خرابی سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران را پیگیری کرده و در گروه واتس‌آپی مربوط به او آمده است؛ «با توجه به شرایط خاص کرونایی در پیک پنجم و نیاز فوری بیماران درگیر به این ویروس خطرناک در گچساران و باشت و از کار افتادن تنها سی‌تی اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران، سیدناصر حسینی‌پور شب گذشته به این موضوع ورود کرده و پیگیری‌های لازم را با مسئولان مربوطه در سطح وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرمانداری گچساران و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان انجام داده است.»
 

 
 


کد مطلب: 437962

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/437962/تلخ-تر-خرابی-سی-تی-اسکن-گچساران-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1