تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۸
کد مطلب : ۴۳۶۶۹۱
امروز انجام گرفت

ادای احترام معاون پارلمانی رییس جمهور به مرقد آیت‌الله ملک‌حسینی (ره)

۰
کبنا ؛معاون پارلمانی رئیس جمهور و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرقد مطهر امامزاده قاسم (ع) و مرقد مطهر نماینده فقید ولی فقیه در استان مرحوم آیت الله ملک حسینی، ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، به مقام شامخ آن عالم وارسته و مجاهد نستوه ادای احترام کردند.
به گزارش کبنا، حسینعلی امیری که صبح امروز (شنبه 19 تیرماه 1400) و در سفری یک روزه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد با همراهی حسین کلانتری استاندار و جمعی از مقامات ارشد استانی با حضور در این مرقد مطهر یاد و خاطره وی را گرامی داشتند.
امیری مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی را از علمای بزرگ جنوب کشور و نوابغ این دیار ذکر کرد و گفت: خاطره این عالم ربانی هیچگاه از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.
وی رشادت‌ها و شجاعت آن عالم ربانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی و اتحاد میان عشایر جنوب را از ویژگیهای برجسته وی برشمرد و گفت: آیت الله مرحوم ملک حسینی از افتخارات این دیار و سیاستمداری فقیه و اهل فضل بود.
به گزارش کبنا، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، حضور در نشست ستاد استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و حضور در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه معاون رییس جمهور و معین استان کهگیلویه و بویراحمد در ستاد ملی کرونا و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1