تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۳۶۳۴۷
با حضور در دفتر کار سیدابراهیم رئیسی صورت گرفت

دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته / همه دغدغه کشور و رفع مشکلات مردم را دارند/ هم‌اندیشی‌ها باید ادامه یابد

۱
۰
دیدار رئیس جمهوری منتخب با شش نامزد انتخابات + فیلم و تصاویر
کبنا ؛شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با حضور در دفتر کار سیدابراهیم رئیسی، با نامزد پیروز این دوره و رئیس جمهوری برگزیده دیدار کردند.
به گزارش کبنا، در این دیدار ۱۲۰ دقیقه‌ای که در حوزه ریاست قوه قضاییه انجام شد، آقایان محسن رضایی میرقائد، عبدالناصر همتی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محسن مهرعلیزاده به دعوت سیدابراهیم رئیسی گرد هم آمدند و دیدگاه‌های خود را درباره شیوه مدیریت کشور در چهار سال آینده به اشتراک گذاشتند.



رئیس جمهوری برگزیده درباره آنچه در دیدار با نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ گذشته گفت: جلسه‌ای بسیار خوب با نامزدهای ریاست جمهوری داشتیم که امیدواریم این همدلی‌ها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی مردم شود.


در این جلسه راهکارهای مختلفی که برای حل مسائل کشور وجود دارد و بخشی از آنها در مناظرات انتخاباتی هم مطرح شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسلماً همه دوستان دغدغه کشور، انقلاب، رفع مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم را دارند که این خیلی مهم است. دوره رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و اکنون رفاقت، همدلی، همراهی و همکاری برای رفع مشکلات مردم یک دغدغه همگانی است.
    


روایت همتی از این نشست 
عبدالناصر همتی نامزد شکست خورده انتخابات پس از این نشست در پستی اینستاگرامی جزییاتی درباره ان مکرح کرد.
همتی نوشت: «صبح امروز ۹ تیرماه ۱۴۰۰ به دعوت رئیس جمهور منتخب، به اتفاق بقیه نامزدهای انتخاباتی با ایشان دیدار و مذاکره کردیم. دراین جلسه خبری از تهمت ها و تخریب ها نبود و فرصتی شد دغدغه‌های کلان سیاست‌گذاری مبتنی بر علم اقتصاد را که در جریان رقابتهای انتخاباتی مطرح کرده بودم،مجددا طرح کنم.


برنامه های کوتاه مدت برای تأمین ارز کالاهای اساسی وضروری، چاره جویی درخصوص کسری بودجه ۱۴۰۰، کنترل نقدینگی وتورم ناشی از آن موضوعاتی است که اگر چاره‌جویی نشود در ماه‌های آینده به معضل اصلی کشور بدل خوداهد شد.
در میان مدت نیز ضرورت چاره جویی برای تعارض منافع در کشور مطرح است؛ گروههای ذینفعی بدون پرداخت مالیات در اقتصاد تسلط دارند، بطوری که ۵۰ درصد تولید ناخالص داخلی عملا از چتر مالیاتی خارج است و باید با اصلاح ساختارهای اقتصادی به سرعت برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.
در سطح کلان هم حکمرانی اقتصادی مبتنی بر شفافیت، اصلاح ساختار اقتصادی که متاسفانه در چند دهه سلطه مالی بر سیاست پولی حاکم کرده و تورم ساختاری را تداوم بخشیده مطرح و خواستار اقدام اقای رئیسی در چارچوب یک عزم ملی برای حل آن شدم.»







 
نام شما

آدرس ايميل شما

عععععععع
Iran, Islamic Republic of
این دردی رو دوا نمیکنه برای مردم بدبخت رئیسی به بازار مسکن ورود کند ببیند چه خبر است کمر مردم داره میشکنه
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
فایل های مرتبط
1