کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای برنامه هفته قوه قضائیه صورت گرفت

دیدار رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با زندانیان یاسوجی

6 تير 1400 ساعت 16:34

رئیس کل به همراه مسؤلین قضایی دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب و دادگاههای مرکز استان با حضور در زندان مرکزی یاسوج با زندانیان دیدار و گفتگو کردند.


رئیس کل به همراه مسؤلین قضایی دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب و دادگاههای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در زندان مرکزی یاسوج با زندانیان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در این دیدار در روز یکشنبه (6 تیرماه 1400) که در راستای بزرگداشت هفته قوه قضائیه صورت گرفت زندانیان در فضایی آرام و صمیمی درخواستها و مطالبات خود را بیان کرده و خواستار توجه و پیگیری مراجع قضایی در این راستا شدند.

بیژن شجاعی رئیس زندان مرکزی ضمن تقدیر از حضور رئیس کل و مسؤلین قضایی،هفته قوه قضائیه را فرصت مناسبی برای دیدار های رو در رو با زندانیان و پیگیری مشکلات آنان دانست.
نگین تاجی رئیس کل دادگستری نیز در این دیدار با تبریک هفته قوه قضائیه و بیان اینکه تمام تلاش دستگاه قضایی بر خورد با مجرمین است عنوان داشت: البته اینطور نیست که اگر فردی زندانی شود رها شده و توجهی به او نشود بلکه دستگا قضا برای باز اجتماعی شدن آن از طریق برنامه های اصلاحی اهتمام جدی دارد.
وی در این دیدار با تاکید بر تزکیه نفس و خودسازی و انجام کار فرهنگی در محیط زندان، بیان داشت: زندان فرصت مناسبی برای تدبر و تفکر بر اعمال گذشته است و مددجویان با انجام امور فرهنگی به خصوص تلاوت و حفظ قرآن بیشترین استفاده و بهره را از این فرصت نصیب خود نمایند.
 


کد مطلب: 436223

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/436223/دیدار-رئیس-کل-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-زندانیان-یاسوجی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1