تاریخ انتشار
شنبه ۵ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۴۳۶۱۶۸
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان:

فراخوان جشنواره کارآفرینان برتر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
فراخوان جشنواره کارآفرینان برتر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و کهگیلویه و بویراحمد تا دهم مردادماه ادامه دارد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (5 تیرماه 1400) مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: نام نویسی چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی از اول تیرماه آغاز و تا دهم مردادماه ادامه دارد.
پروانه نیک مرام با بیان اینکه جشنواره کارآفرینان برتر همه ساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور برگزار می شود افزود: تاکنون سیزده دوره جشنواره از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ادارات کل استانی برگزار شده است.
وی شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی- اجتماعی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از مهم ترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: فرایند ثبت نام چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر از اول تیر تا ۱۰ مرداد  است و متقاضیان می‌توانند برای نام نویسی به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس  KARAFARINANEBARTAR.IR  یا KARAFARINANEBARTAR.MCLS.GOV.IR مراجعه کنند.
نیک مرام تفاوت مهم این دوره از جشنواره با سایر دوره ها را بخش گردشگری و صنایع دستی دانست که به عنوان یکی از بخش های تخصصی جشنواره در کنار بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات اضافه شده است.
وی گفت: جشنواره چهاردهم در حالی آغاز به کار کرده که کسب وکارها حدود یک و سال نیم با وجود شرایط سخت اقتصادی کشور درگیر پاندمی کرونا نیز بوده اند و طبعا کسب و کارهایی توانسته اند بقای خود را حفظ کنند که در مسیر نوآوری گام برداشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1