کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی پیامی؛

تبریک غلام‌محمد زارعی به مناسبت روز پرستار

30 آذر 1399 ساعت 17:10

غلام‌محمد زارعی، نماینده ادوار نهم و دهم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پرستار را تبریک گفت.


غلام‌محمد زارعی، نماینده ادوار نهم و دهم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز پرستار را تبریک گفت.
به گزارش کبنا، متن پیام به شرح زیر می‌باشد:
بسم االله الرحمن الرحیم
پیامبر اکرم (ص) فرمودند: «کسی که یک شبانه روز از بیماری پرستاری کند خداوند او را با ابراهیم خلیل اله محشور خواهد کرد و او همانند برق خیره کننده و درخشان از صراط عبور می‌کند)).
ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر و مدافع سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد که از ابتدای ایام شیوع بیماری منحوس کرونا؛ همچون مدافعان حریم امنیت و رزمندگانِ دورانِ دفاع مقدس لباس رزم پوشیده  و به تبعیت از رهنمودهایِ مقام معظم رهبری، ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران و مبارزه با این ویروس مرگبار ، سلامتیِ  خود و خانواده‌هایشان  را به خطر انداخته‌اند، صمیمانه و متواضعانه تبریک می‌گویم.
تقارنِ مبارکِ سالروزِ ولادتِ حضرتِ زینب کبری (س) و روز پرستار در تقویم ایران اسلامی، امتداد مسیر صبر و استقامتی است که آن حضرت در دشتِ کربلا آفرید و امروز پرستارانِ ایران اسلامی با تأسی از این الگوی بی‌بدیل و با از خودگذشگیِ قابل تقدیر در مبارزه با ویروسِ کرونا، نمونه‌ای از صبرو استقامت را همانند ایامِ حضور در جبهه‌هایِ نبردِ حق علیهِ باطل و کمک‌رسانی به رزمندگانِ دفاع مقدس، دوباره به نمایش گذاشته‌اند.
اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار به تمامی زحمتکشانِ بی‌ادعایِ عرصه‌ی سلامتِ ایران اسلامی، خصوصاً پرستارانِ محترم استان کهگیلویه و بویراحمد، بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده‌ی این قشرِ شریف، ابراز داشته و توفیق روزافزونِ تمامیِ فعالانِ این عرصه را از درگاه خداوندِ منان آرزومندم.
 انشاءالله در انجام امور خود موفق و موید باشید.

غلام  محمد زارعی
نماینده ادوار نهم و دهم مردم شریف شهرستانهای بویراحمد دنا ومارگون در مجلس شورای اسلامی
 


کد مطلب: 428737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/428737/تبریک-غلام-محمد-زارعی-مناسبت-روز-پرستار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1