تاریخ انتشار
جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۴۲۳۵۹۱
حکمتی‌نیک امام جمعه موقت یاسوج:

سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / مردم رعایت کنند

۰
سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / مردم رعایت کنند
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: بیماری کرونا در استان سیر صعودی دارد و مردم باید بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک در خطبه‌های نماز جمعه امروز سوم مرداد 99 شهر یاسوج، با تسلیت هفتم ذی‌حجه سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) اظهار کرد: آن حضرت شکافنده علوم و دانش‌ها و دوران زندگی آن حضرت اوج انتشار علم و دانش بود و آن امام همام استفاده بهینه‌ای برای ترویج آموزه‌های دینی و احکام اسلامی از زمان خود کرد.

روایت لایه‌های اجتماعی و فرهنگی کروناویروس در ایران////
لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

وی به 5 مرداد 58 سالروز اقامه اولین نماز سیاسی عبادی جمعه در تهران توسط آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: برپایی نماز جمعه آثار و برکات ارزشمندی دارد و ائمه جمعه در هر دو خطبه مسائل عقیدتی و روز جامعه را برای مردم بیان و تبیین و تشریح می‌کنند.
امام جمعه موقت یاسوج به نهم ذی حجه روز عرفه اشاره کرد و گفت: عرفه روز مهم و روز دعا و نیایش است و انتظار می‌رود مردم استان استفاده معنوی لازم را از این روز ببرند و یکی از دعاهای مهم دعای عرفه امام حسین(ع) با مضامین باالی دینی است.
حکمتی‌نیک به نهم مرداد سال 66 اشاره کرد که جنایت آل سعود دست به کشتار جمعی از زائران ایرانی بیت‌الله الحرام در مکه مکرمه زدند و اظهار داشت: آل سعود دارای خباثت بوده و مایه ننگ جهان اسلام و نوکر حلقه به گوش امریکا و اسرائیل است.
این خطیب جمعه در انتها به موضوع کرونا اشاره کرد و گفت: ماه‌هاست که جهان و بشریت درگیر یک میهمان ناخوانده به نام کرونا هستند و تاکنون عده‌ای را از بین برده و همه دنیا درگیر این ویروس و بیماری هستند و تا زمانی که واکسن و داروی آن ساخته شود باید مردم جهت حفظ سلامت خود مسائل بهداشتی را رعایت کنند.
حکمتی‌نیک امام جمعه موقت یاسوج یادآور شد: این بیماری در استان کهگیلویه و بویراحمد سیر صعودی دارد و مردم باید بیشتر رعایت کنند متولیان حوزه سلامت در کشور و استان تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌‌اند و در آینده نیز چنین خواهد بود و با رعایت دستورالعمل‌ها باید قدردان این زحمات باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1