تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۴۲۲۹۶۰
در خصوص کمبود پزشک عمومی در بیمارستان شهیدرجایی گچساران؛

ابراز گلایه مردم و پاسخ رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران: فقط سه روز شیفت صبح پزشک نداشتیم / اکثر پزشک‌ها در حال آمادگی برای امتحان هستند

۱
۱
ابراز گلایه مردم و پاسخ رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران: فقط سه روز شیفت صبح پزشک نداشتیم / اکثر پزشک‌ها در حال آمادگی برای امتحان هستند
کبنا ؛
در سالهای اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین گچساران و باشت با کمبود پزشک عمومی و متخصص روبرو بوده است، بارها مردم نیز از این وضعیت ابراز گلایه و شکایت کرده اند، ولی دانشگاه علوم پزشکی نسبت به این شرایط واکنش تحول آمیز و مثبتی انجام نداده است.
همینطور همواره شاهد هستیم که زیرساخت ها در این دو شهرستان در حال رشد هستند ولی در کنار آن، منابع انسانی مورد نیاز پزشک و متخصص وجود ندارد، از طرفی برخی افراد بر این دیدگاه هستند که کهگیلویه و بویراحمد نقطه کور برای پزشک های غیربومی است و از اینکه وارد استان شوند ترس دارند، حال یا به جهت مسائل مالی یا به جهت مشکلات دیگر در استان.
اما در هر حال، دود اینگونه مسائل فقط به چشم مردم رفته است، وقتی زیرساختی ساخته می شود و مسئولان با تبلیغات زیاد آن را بزرگ جلوه می دهند چطور برای ادامه کار و اصل موضوع که در اختیار گذاشتن پزشک و متخصص است کاری نمی کنند و سالهای زیادی است که مردم از این موضوع در رنج هستند، برای مسائل و مشکلات و بیماری هایشان مجبورند به استان های همجوار سفر کنند اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این موارد را کوچک و اندک جلوه می دهند.
گزارش‌های مردمی از گچساران، حاکی از آن است که بیمارستان شهیدرجایی این شهرستان یک هفته پزشک عمومی نداشته است، مردم ابراز نگرانی کرده و در شرایط کرونایی نسبت به این وضعیت ابراز گلایه و نارضایتی کردند.
سید طاهر حسینی رئیس بیمارستان شهیدرجایی گچساران در این خصوص گفت: اینها واقعیت ندارد، فقط سه روز شیفت صبح پزشک نداشتیم، دیروز خانم دکتر صیدی بودند، امروز خانم دکتر مبارکی هستند.
حسینی اظهار کرد: چون در تاریخ 16 مرداد امتحان دستیاری تخصصی پزشکی است، اکثر پزشک ها در حال آمادگی برای امتحان هستند. در همه جای ایران هم در این ایام همینطور است.
حسینی افزود: ما همیشه پزشک داریم، پزشک سرپایی‌مان خصوصی است، که دادگاه معرفی کرده است. دو دکتر در اورژانس داریم و دو دکتر خانم دکتر مبارکی و عباسی در بخش عمومی داریم. ولی در کل بیست و چهارساعت پزشک عمومی داریم.
حسینی در خصوص اینکه می گویند پرستار به جای پزشک نشسته‌ است گفت: اصلاً این حرف درست نیست، یک روز خودم شیفت دادم، از فردا نیز مشکل ما حل است و برای ماه آینده هم مشکلی نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
جناب به نظر ت سه روز پز شک نداشتن کم است واقعا که خیلی بی خیالی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1