تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۲۲۹۳۱
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

دستگیری عامل کتک‌کاری پزشک معروف کهگیلویه و بویرحمد

۱۳
۳
دستگیری عامل کتک‌کاری پزشک معروف کهگیلویه و بویرحمد
کبنا ؛فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، از دستگیری ضارب دکتر ملک حسینی فوق تخصص چشم در شهر یاسوج خبر داد .
سردار "مهدی انصاری" فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، از دستگیری ضارب دکتر ملک حسینی فوق تخصص چشم در شهر یاسوج خبر داد.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ضارب که از محل متواری شده بود با تلاش و جدیت ماموران پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد.
سردار انصاری هشدار جدی داد و خاطر نشان کرد: پلیس با چنین افرادی و آنهایی که بخواهند امنیت جامعه را با مخاطره روبرو کنند، قاطعانه برخورد می کند.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پايان با تاکید بر اينکه پليس با هرگونه بي نظمي و مخل نظم و امنیت عمومی مبارزه خواهد کرد، افزود: پلیس خادم مردم می باشد و شهروندان می تواند ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 انتظارات و خواسته به حق خودشان را به پلیس اعلام کنند.

به گزارش کبنا و به گفته شاهدان عینی، دکتر حسین ملک حسینی فوق تخصص چشم که از پزشکان با سابقه و مشهور استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌رود، امروز مورد حمله افراد ناشناسی قرار می‌گیرد.
همچنین برخی رسانه‌ها نوشته‌اند که چند نفر به دلیل نوبت دهی با پزشک متخصص و کارکنان او درگیر شدند. ابتدا با منشی درگیر شدند و بعد از آن به اتاق پزشک رفته و او را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
بنا بر اطلاعات به دست رسیده، با توجه به اینکه دکتر ملک حسینی پزشک معروفی در بخش چشم است و در ماه چند روز در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارد و به دلیل اینکه نوبت او در این ماه تکمیل شده بود، این افراد اقدام به درگیری کردند.
دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد باید در این باره پاسخگو باشد که چرا از متخصصین چشم برای حضور در استان دعوت نمی‌کند. پزشکان با سابقه و با تجربه‌ای که مردم هم به او اعتماد داشته باشند.
یقیناً اینگونه رفتارها سبب فرار پزشکان فوق تخصص و متخصص می‌شود.

سیده رقیه پناهی معاون سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا در تشریح جزئیات این حادثه گفت: عصر روز شنبه ۱۴ تیرماه ۹۹ یک بیمار خانم به مطلب دکتر ملک حسینی متخصص چشم مراجعه می‌کند، با توجه به اینکه عکس دفترچه با چهره بیمار مطابق نداشت منشی دکتر جهت تطبیق از بیمار درخواست کارت شناسایی دیگر کرد که خانم بیمار شروع به فحاشی و توهین به منشی کرد و مطب را ترک کرد.
وی اظهارکرد: پس از دقایقی با چند نفر به مطلب برگشت که همراهان بیمار اقدام به ضرب و شتم منشی دکتر کرده‌اند.
معاون سازمان نظام پزشکی بویراحمد و دنا خاطرنشان کرد: در حالی که همراهان بیمار در حال کتک زدن منشی بودند دکتر از اتاقش بیرون می‌آید که منشی را نجات دهد در همین حین همراهان صندلی را بلند می‌کنند که منشی را کتک بزنند که دکتر می‌خواست صندلی را بگیرد و از کتک خوردن منشی جلوگیری کند که با دست دکتر برخورد کرده و دست دکتر شکسته می‌شود و از پشت صندلی به سر دکتر برخورد می‌کند و هم اکنون سر دکتر نیز بخیه شد.
پناهی تصریح کرد: دست دکتر ملک حسینی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج توسط دکتر باقری عمل جراحی شد و در دست دکتر ملک حسینی نیز پین جاگذاشته شد.

وی ادامه داد: متاسفانه با این وضع دکتر ملک حسینی تا مدت‌ها نمی‌تواند عمل جراحی انجام دهد.
معاون سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا عنوان کرد: دکتر ملک حسینی از جمله پزشکان متخصص چشم استان است که تنها بخاطر عشق و علاقمندی به مردم در حال خدمت بوده است.
پناهی با بیان اینکه این اولین مورد صرب و شتم پزشکان استان نیست، تاکید کرد: چند وقت پیش یک پزشک متخصص دیگر را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار دادند.
وی اظهارکرد: در صورتی که این روند متوقف نشود ضرر این مساله متوجه مردم استان خواهد شد و حتی پزشکان بومی هم در استان نمی‌مانند.
معاون پشتیبانی سازمان نظام پزشکی شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان کرد: از مسئولان و متولیان استانی و دستگاه قضایی انتظار داریم که این مساله را پیگیری و طبق قانون با عاملان ضرب و شتم این پزشک متخصص برخورد جدی داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
هیچ خبری نیست . / و بیشتر به فکر مردم میفتن . فقط واسه پول مردم رو میخوان . مردم شدن خزانه بدون هیچ احترامی به مردم
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
بهتر است پزشکان متخصص بیشتری در مناطق محروم فعالیت کنند که مردم بر اثر فشار روحی این کارها را نکنند
حق تمتع برای همه بنی بشر است
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
دستگیری یک فرد محروم بیمار نگران شاهکار کردید
Iran, Islamic Republic of
اخه شاید پول نداشته اخه منشی پلیس بین الملل بو د روزی هزاران نفر با دفترچه این واون میرن کلید اول منشی رقم زد والا به اینجا نمیکشید
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه دلیلی داشت منشی بذاره اینا با دفترچه یکی دیگه درمانشونو انجام بدن این از بیشعوری و بیعقلی تو هست که میگی تقصیر منشی بوده‌
رومینا
Romania
واقعا متاسفم برای خودم که درکنار چنین افرادی زندگی میکنم .....
علی
Iran, Islamic Republic of
با همشهری/ چه میشه کرد فردا با تهدید و ووو رضایت می‌گیره
دشترومی
Iran, Islamic Republic of
باید این فرد خاطی و نادان چنان مجازات شود تا درس عبرتی شود
انصاری
Iran, Islamic Republic of
این افراد حقشون آینه بیان شیراز وماهها در جلو مطب دکتر های فارسی بشینند وبا واسطه والتماس وپول چند برابر ویزیت بشن وشبها در پارکها بولوار جلو بیمارستان بخوابند تا قدر عافیت بدانند وبس.... این را من سالها در شیراز شاهد بودم وبحال افراد هم زبانم وطایفه ام غصه میخورم که چرا فلان دکتر نباید در یاسوج باشد یا چرا این امکانات آزمایشگاهی نباید در شهر خوش آب و هوایی مثل یاسوج نباشد
Germany
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
فارسی؟ مگه دکتر ملک حسینی فارس نیست نکنه فکر کردی لری یک زبان مجزا میباشد، لری گویشی از زبان فارسی میباشد. یذره مطالعه کن بعد بنویس....
سید
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو فقط در مورد تاجگردون بنویس آنقدر سواد نداری در مورد همچیز قلم بزنی، همون اطراف تاجگردون و امثال آون پاچه خواری کن و روزی ببر... نه سواد داری نه اخلاق رسانه‌ای نه ایمان به قلم. سرت تو کار خودت باشه سر ماه چکت رو بگیر.
امید
Iran, Islamic Republic of
چشمان پدرم رو پیش اقای ملک حسینی عمل کردیم ،از ادب شخصیت و جوانی و ملاحضه مالی که داشتن حیرت کردم،این افراد ضارب بی مایه وجهه استان را تخریب می کنند و حس امنیت اجتماعی رو خدشه دار می کنند،امیدوارم از جنبه عمومی جرم چشم پوشی نشه و با این توحش با حداکثر قاطعیت برخورد بشه.واقعا که مایه نا امیدی و شرمساری هست این رفتارها.
بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

بازار داغ گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه

به زودی دولت سیدابراهیم رییسی کلید پاستور را از حسن روحانی تحویل می‌گیرد و چندی بعد هم ...
سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

سرنوشت نهاد اجماع‌ساز چه می‌شود؟

تکلیف نهاد اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان که برای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 تشکیل شده بود، وضعیتی ...
نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

نگران تکرار تجربه ترامپ؛ تضمین می‌خواهد

گزاره‌هایی که نشان می‌دهد در بازگشت به برجام سیاسی‌کاری صورت می‌گیرد و راستِ سیاسی عزمش ...
1