تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : ۴۲۲۸۸۱
در جلسه امروز مجلس؛

امضای 120 نماینده مجلس برای طرح سوال از رئیس جمهور

۱
۰
امضای 120 نماینده مجلس برای طرح سوال از رئیس جمهور
کبنا ؛
حجت‌الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در خصوص طراح سؤال از رئیس جمهور گفت: در جلسه امروز مجلس این طرح از نمایندگان امضا گرفته شد که تا این لحظه 120 نماینده آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امضاء کردند.
نماینده رشت در مجلس نیز گفت: طرح سؤال از روحانی امروز تقدیم هیات‌رئیسه مجلس می‌شود.
به گزارش کبنا به نقل از اعتمادآنلاین؛ نمایندگان مجلس یازدهم با جدیت به دنبال کشاندن حسن روحانی، رئیس‌جمهوری به مجلس هستند. جمع‌آوری امضا برای طرح سوال از روحانی امروز یکشنبه ۱۵ تیرماه هم در حاشیه برگزاری صحن علنی مجلس ادامه داشت.
 جبار کوچکی‌نژاد، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم  با اشاره به تدوین طرح سؤال از حسن روحانی رئیس جمهور، گفت: این طرح بر اساس اصل ۸۸ قانون اساسی تدوین شده و امروز (یکشنبه ۱۵ تیر ) برای بررسی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.
 وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کرده‌اند، افزود: براساس  اصول ۲۱۰ و ۲۱۱ آیین نامه داخلی مجلس هرگاه ۷۵ تن از نمایندگان طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کنند، می‌توان سؤال از رئیس جمهور را مطرح کرد.
 نماینده رشت در مجلس درباره محورهای طرح سؤال از رئیس جمهور، گفت: نابسامانی در بازار ارز، مسکن و خودرو، اشتباهاتی که در برجام داشته اند، عدم توجه به بخش تولید و همچنین انحراف در هزینه کرد ارز ۴۲۰۰ تومانی از جمله محورهای سوال از رئیس جمهور است.
گفتنی است که از روزهای ابتدایی روی کار آمدن مجلس یکدست اصولگرای یازدهم، نمایندگان به دنبال طرح سوال و حتی استیضاح حسن روحانی رئیس‌جمهوری هستند. بهانه نمایندگان برای سوال از رئیس‌جمهوری وضعیت اقتصادی کشور عنوان می‌شود اما پیش از آغاز به کار مجلس یازدهم بسیاری از کنشگران سیاسی تاکید داشتند که چینش این مجلس نتیجه‌ای جز تقابل دولت و پارلمان در پی نخواهد داشت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف غیرتتان..
منتظر رای عدم کفایت بهش هستیم بلکه این کشور از درون سوزانده شده نفسی تازه کند..
خدا لعنت کند خیانت کاران را..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1