تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۲۲۱۰۵
رئیس هیئت فوتبال شهرستان گچساران خبر داد

استعفای دسته‌جمعی هئیت فوتبال گچساران / زمین فوتبال را به آدم‌های خودشان می‌دهند

۱
۱
استعفای دسته‌جمعی هئیت فوتبال گچساران / زمین فوتبال را به آدم‌های خودشان می‌دهند
کبنا ؛رئیس هیئت فوتبال شهرستان گچساران از استعفای دسته جمعی اعضای این هیئت خبر داد و گفت: به دلیل عدم توجه اداره ورزش شهرستان و اداره کل استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به استعفای دسته جمعی کرده‌ایم.
به گزارش کبنا، غلام آموزگار در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز با بیان اینکه هیئت فوتبال شهرستان گچساران متشکل از آدم‌های خوشنام و پیشکسوت است، افزود: بیش از یک سال است که زمین چمن ما دست پیمانکاری است و ما همیشه برای استفاده از این زمین برای برگزاری مسابقات مشکلات زیادی را متحمل می‌شویم و گردن هیئت فوتبال در مقابل این پیمانکار خم بود.
وی افزود: در این مدت یک سال به امید اینکه زمین بعد از پیمانکار به هیئت فوتبال شهرستان گچساران به منظور برگزاری بهتر مسابقات در اختیار این هیئت قرار می‌گیرد، همکاری لازم را داشتیم، اما هنوز که هنوز است، این زمین در اختیار ما قرار نگرفته است و گویا مسئولان اداره ورزش ناف زمین فوتبال را به نورچشمی‌هایشان بسته‌اند. و این زمین را در اختیار فرد دیگری قرار داده‌اند.
این پیشکسوت فوتبال در ادامه بیان کرد: این زمین سرمایه جوانان علاقمند به ورزش فوتبال است و نباید چوب معامله گری بر آن زد به جهت اینکه اربابان سیاست دلشان خوش باشد.
 وی با بیان اینکه هیئت فوتبال شهرستان گچساران با وجود اینکه آدم‌های با تجربه و پاکی در آن خدمت می‌کنند، اما کمترین امکانات و تجهیزاتی را در اختیار دارد، افزود: هیئت فوتبال شهرستان گچساران چند عدد صندلی با میزی دارد که به مسئولان پیشنهاد می‌دهم وسایل این اتاق را هم به مزایده بگذارند، تا در اختیار نورچشمی‌ها و افراد مدنظر خودتان قرار بگیرد.
آموزگار می‌گوید: گچساران مهد استعدادهای فوتبالی است که لازم است با ایجاد زیرساخت‌ها شاهد شکوفایی این استعدادها باشیم.
وی در ادامه با قدردانی از هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره ورزش جوانان گچساران و استان توجهی به مسائل هئیت فوتبال شهرستان ندارند و هر چه به رئیس اداره گچساران برای این زمین التماس می‌کنیم، توجهی نمی‌کند. نباید زمین را با لابی گری به افراد خاص بدهند. ما نه ساختمان داریم و نه امکانات.
آموزگار در پایان تاکید کرد: ما بانی فوتبال هستیم و باید زمین را در اختیار هیئت فوتبال شهرستان گچساران قرار بدهند. در حالی که ما سالانه هزینه زیادی را برای کرایه زمین پرداخت می‌کنیم، از آن طرف آقایان زمینی که باید در اختیار ما باشد، را با رایزنی و لابی گری در اختیار افراد خودشان قرار می‌دهند. در همه استان زمین‌های فوتبال در اختیار هیئت‌های فوتبال هست به غیر از شهرستان گچساران.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Korea, Republic of
اداره گچساران با اقای اموزگار همسو وهمدرد است مشکل اداره کله
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1