تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۲۱۸۷۶
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در امامزاده عبدالله(ع) یاسوج

۰
برگزاری مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در امامزاده عبدالله(ع) یاسوج
کبنا ؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم 25 خرداد سال جاری در فاطمیه امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور در جمع خبرنگاران گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن کریم، ترویج معارف و محتوای قرآنی در سطح جامعه ، جذب حداکثری نوجوانان و جوانان و آحاد مردم به فرهنگ قرآنی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: تبلیغ  و ترویج فرهنگ وقف قرآنی یکی از موضوعاتی هست که نیازمند همکاری اصحاب  رسانه و قلم استان هستیم تا با گسترش آن، بهتر و بیشتر بتوان در موضوعات قرآنی فعالیت مستمر در طول سال داشته باشیم و از همکاری صدا و سیمای استان و اصحاب رسانه و قلم در برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و قرآنی استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ 5 ، 10 ، 20 جزء و حفظ کل و قرائت ترتیل، قرائت تحقیق ، اذان، دعا خوانی ، هم سرایی و هم خوانی قرآن کریم و تفسیر عمومی قرآن کریم  در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

این مسوول عنوان کرد: رشته اذان ویژه برادران و محدوده اجرای اذان در مراحل شهرستانی و استانی از ابتدا ( بدون مقدمه) تا انتهای فراز «حی علی الفلاح» و در مرحله ملی  به‌صورت کامل است، اگر در مرحله استانی بنا به تشخیص هیئت داوران نیاز به برگزاری فینال باشد، اذان باید به صورت کامل گفته شود و متقاضیان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند چنانچه در هر مرحله از مسابقات خلاف موضوع اثبات شود، شرکت‌کننده از ادامه مراحل مسابقات حذف خواهد شد.

جنتی‌پور ادامه داد: رشته  دعاخوانی مرحله شهرستانی ندارد و محتوای مسابقه این رشته در مرحله اول از «دعای کمیل، ندبه و ادعیه ایام هفته»بوده و محتوای مسابقه این رشته در مرحله ملی از «مناجات پانزده‌گانه امام سجاد(ع)، مناجات شعبانیه و دعای ابوحمزه ثمالی» است.

وی خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم 25 خردادماه سالجاری در فاطمیه امام زاده عبدالله(ع) شهر یاسوج ویژه ثبت‌نام کنندگان شهرستان های بویراحمد و دنا  برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1