کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

لزوم حمایت موحد از تاجگردون

سید هاشم تقی‌زاده سوق

11 خرداد 1399 ساعت 19:22

هدف از نگاشتن این نامه، به نمایندگی تمام منصفین نه مغرضین از شما، درخواست جهت همکاری با آقای تاج گردون جهت تأیید نمودن اعتبارنامه‌ی ایشان است. شما شخصیتی مستقل، با تدبیر، معقول و منطقی هستید و با توجه به سابقه‌ی سال‌ها خدمت در نظام، بیش از هر سیاستمدار دیگری راه تعامل با ارکان حاکمیت را دارا هستید.


سید هاشم تقی زاده سوق، فعال سیاسی و اجتماعی، در نامه‌ای خطاب به سیدمحمد موحد، نماینده‌ی مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نوشت:
بازگشت عزتمندانه‌ی شما به عرصه‌ی قانون گذاری کشور موجی از امید و شادی را میان مردم استان ایجاد نمود و پس از  مدت‌ها مردم به حضور نماینده‌ای صدیق و خدمتگذار دل خوش شده‌اند.
کما فی سابق در این مسیر پشتیبان و همراه شما خواهیم بود تا برخی کوتاهی‌های که در چهار سال گذشته به واسطه‌ی عملکرد نه چندان موفق نماینده‌ی سابق بر شهرستان تحمیل شد، جبران و مسیر توسعه‌ی استان و شهرستان هموارتر شود.
اما همانطور که مستحضرید این روزها تأیید اعتبارنامه‌ی دکتر غلامرضا تاج گردون، نماینده‌ی مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت به واسطه‌ی کین و عناد عده‌ای از نماینده‌های تمامیت خواه و مغرض و بر اساس مناسبات جناحی به مشکل برخورده است.
حضرت عالی بیش از هر کسی به خوبی بر پشت پرده‌ی این اتفاق و ضدیت و جو لر ستیزی در این چند ساله بر علیه فرزندان استان واقف و آگاه هستید. 
نه تنها تاج گردون بلکه هیچ مسئول و نماینده‌ی دیگری مبرا از خطا نیست.
پرونده‌ی فساد میلیارد دلاری شهرداری تهران در زمان مدیریت گذشته و ساده انگاردن آن از سوی منتخبین دوره یازدهم و بولد کردن غلام تاج گردون خود به خوبی مبرهن و عیان است که هدف مبارزه با فساد نیست. 
جناب آقای موحد، حضرتعالی به خوبی آگاه و دانایی که در پرونده‌ی حقوق‌های نجومی و آن غائله‌ای که در آن زمان بوجود آمده بود، بیش از هزار مدیر دولتی دارای حقوق‌های نجومی بودند و به خاطر هم پوشانی قومی با لایه‌های پرنفوذ با امنیت خاطر در مسئولیت خود ابقا شدند و آن کسی که در این بین ذبح شد صفدر حسینی بود. 
شما به خوبی آگاه هستید که بعد از برکناری صفدر حسینی انگار نه خانی آمد و نه خانی رفت.
یا در جریان قانون منع بکارگیری بازنشستگان، جریانی در داخل کشور متشکل از صداوسیما، دولت، تندروها و نمایندگان اصولگرای مجلس با همکاری اصلاح طلبان و ژورنالیست‌های اصلاح طلب با مخدوش نمودن جو رسانه و مجازی کشور، زمینه‌ی برکناری آقای افشانی را از شهرداری تهران مهیا و پس از کنار رفتن افشانی و ابقای تمام بازنشستگان، سکوتی بی شرمانه در پیش گرفتند.
اگر کمی دقت به خرج داد و نگاهی به پیشینه‌ی مخالفان کنونی اعتبارنامه‌ی تاج گردون انداخت به خوبی مشخص است همان جریانی که در مجلس گذشته به همراه لشکر رسانه‌ای، مطبوعاتی و فجازی خود بسیج شده بودند تا افشانی را برکنار کنند، امروز دنبال خروج تاج گردون از مجلس هستند.
شما بیش از هر کسی مطلع هستید حضور تاج گردون در هشت سال گذشته برای استان نعمت بود.
بودجه‌ی اختصاص داده به استان در هشت سال گذشته با  هیچ دوره‌ای در تاریخ قابل مقایسه نیست.
متاسفانه عده‌ای از نزدیکان رسانه‌ای مدعی حمایت از شما از سر ناآگاهی در این شرایط حساس که لشکری مغرض بسیج شده‌اند تا اعتبارنامه‌ی تاج گردون تأیید نشود در دام رسانه‌های مخالف تاج گردون قرار گرفته که مایه‌ی تأسف است و این انتظار از شما می‌رود تا آنها را ارشاد بنمائید.
هدف از نگاشتن این نامه، به نمایندگی تمام منصفین نه مغرضین از شما، درخواست جهت همکاری با آقای تاج گردون جهت تأیید نمودن اعتبارنامه‌ی ایشان است.
شما شخصیتی مستقل، با تدبیر، معقول و منطقی هستید و با توجه به سابقه‌ی سال‌ها خدمت در نظام، بیش از هر سیاستمدار دیگری راه تعامل با ارکان حاکمیت را دارا هستید.
قطعاً تلاش شما در این برهه‌ی حساس در مجلس می‌تواند فرزند رشید استان را از این ماجرا رها سازد.
این اتفاق و همکاری می‌تواند در آینده تمام ضعف‌های چهار سال گذشته‌ی استان و شهرستان را جبران نماید.


کد مطلب: 421522

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421522/لزوم-حمایت-موحد-تاجگردون

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1