کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

اجرای طرح بیمه مستمری بگیری ده ساله ویژه اصناف و بازاریان یاسوج / پوشش بیمه ای کرونا برای اصناف رایگان

10 خرداد 1399 ساعت 0:30

رئیس اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح بیمه بازنشستگی ده ساله ویژه اصناف یاسوج خبر داد و گفت: تمامی اصناف و بازاریان می توانند با پرداخت بیمه به مدت ده سال از حقوق و مزایای خوبی بهرمند شوند.


علی ارشدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصناف علاوه بر بازنشستگی با ۳۰ پوشش امراض خاص یک و نیم میلیاردی تحت خدمات بیمه سامان قرار می گیرند.
وی با اشاره به امراض خاص در این گونه بیمه ها برای اصناف ابراز کرد: بیمه سامان تنها بیمه ای است که می تواند خدمات ارزنده ای به بازاریان ارائه نماید و انواع امراض را با بیش از ۳۰ مورد برای بازاریان و خانواده هایشان پوشش می دهد .
رئیس اتاق اصناف یاسوج افزود: با توجه به خدمات بیمه سامان، اصناف علاوه بر بیمه بازنشستگی ده ساله نیز می توانند از بیمه های تکمیلی انفرادی برای خود و خانواده نیز بهره مند شوند.
وی اذعان کرد: پوشش امراض خاص شامل پیوند کبد، پیوند کلیه، پیوند ریه،  پیوند قلب،  پیوند استخوان  ،سرطان ها، سوختگی های شدید، شیمی درمانی سکته قلبی، سکته مغزی و ... می باشد که بازاریان به شرط تکمیل بیمه بازنشستگی ده ساله از پوشش بیماری کرونا بصورت رایگان نیز تا سقف ۳۰ میلیون تومان برخوردار می شوند.
ارشدی با اشاره به دیگر خدمات بیمه سامان برای اصناف بیان کرد: از کار افتادگی، پوشش عمر، پرداخت تسهیلات بدون سود وبدون ضامن، ارائه صورتحساب سالانه از وضعیت بیمه و اندوخته از دیگر خدمات بیمه سامان برای اصناف می باشد.
وی با بیان اینکه بیمه تکمیلی انفرادی نیز از دیگر خدمات بیمه سامان می باشد ادامه داد: جبران هزینه های بیمارستانی بستری، شیمی درمانی و جراحی و ... تا سقف ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و اعمال جراحی با احتساب بیمارستان شامل سرطان، مغز، نخاع، قلب و ... تا سقف ۷۵ میلیون تومان برای اصناف در بیمه تکمیلی پوشش داده می شود.
رئیس اتاق اصناف مرکز استان افزود: جبران هزینه دندان پزشکی تا سقف یک میلیون تومان، ویزیت و دارو یک میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی تا سقف یک میلیون تومان رایگان در بیمه تکمیلی انفرادی برای اصناف می باشد.
این مسئول نظارتی بر اصناف اظهار کرد: جبران هزینه های پاراکلینیک ۱و ۲ شامل تست ورزش ، سونوگرافی ، رادیولوژی، ماموگرافی، نوار قلب، و هرگونه عکس و ... تاسقف ۳ میلیون تومان در بیمه تکمیلی اصناف پوشش داده می شود.
وی خاطر نشان کرد: اصناف و بازاریان می توانند جهت استفاده از بیمه بازنشستگی ده ساله و تکمیلی انفرادی  با شماره ۰۹۱۷۵۱۷۰۷۱۸  آقای قاسمی واحد اجراییات اتاق اصناف تماس حاصل نمایند.


کد مطلب: 421443

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421443/اجرای-طرح-بیمه-مستمری-بگیری-ده-ساله-ویژه-اصناف-بازاریان-یاسوج-پوشش-کرونا-رایگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1