کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

دفاع تمام قد تاجگردون از «محمدی‌تبار»؛ آقای جمالی آن کسی که باید از این استان برود، شما هستید نه فرزند خدوم این خاک / آقای استاندار منتظر عذرخواهی معاون شما هستیم

9 خرداد 1399 ساعت 21:58

جناب دکتر حسین کلانتری استاندار محترم. ایشان معاون سیاسی شماست که دارد به یک مدیر خدوم و زحمتکش استان توهین می‌کند. خدمت ایشان عرض می‌کنم ان کسی که باید دمشو گرفت و از این استان بیرون انداخت خودت هستی و نه کسی که عشقش این خاک عزیز است. قبلاً هم عرض کردم عامل اکثر فتنه‌های درون استان ایشان است.


بعد از صحبت‌های احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و انتقاد از عملکرد وحید محمدی‌تبار مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا تاجگردون به صحبت‌های معاون سیاسی واکنش تند نشان داد و گفت: آن کسی را که باید از این استان بیرون انداخت، حضرتعالی هستی نه مدیر خدوم استان کهگیلویه و بویراحمد.
«احمد جمالی» معاون سیاسی و امتیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در زمان شعله ور شدن شعله‌های آتش در ارتفاعات خاییز کهگیلویه از عملکرد «وحید محمدی تبار» مدیرکل مدیریت بحران استانداری این استان بشدت انتقاد و در کلیپی که از وی در این ارتباط در فضای مجازی منتشر شده به شدت از عملکرد این مدیرکل انتقاد کرده است.
 وی با ادبیاتی تند در این کلیپ می‌گوید: «باید دُمب (دُم) ایشان را گرفت و پرتش کنید دور، همه مردم اینجا آمده‌اند و چیز کردند و طرف فقط دلش خوش است که اسم خودش را مدیرکل بحران گذاشته است.»
 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ارتباط تلفنی با فرد نامعلومی که بنظر می‌رسد حسین کلانتری استاندار استان و یا هر مسوول دیگر استانی باشد به فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در ارتباط با خاموش نمودن شعله‌های آتش در ارتفاعات خاییز کهگیلویه می‌کند.
 جمالی که همچنان از عملکرد محمدی تبار مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد انتقاد می‌کند در ادامه این تماس می‌گوید: «واقعاً نمی‌دانم جمهوری اسلامی چه کفاره‌ای بدهکار است.»
 وی در پاسخ به سؤال آن مسوول نامشخص می‌گوید: «از دیشب تاالان در منطقه خدمت دوستان هستیم و با سردار خرمدل (فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد) و سردار سلامی (فرمانده سپاه پاسداران ایران) صحبت شده و دکتر کلانتری (استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد) هم در حال تشریف آوردن به منطقه هستند.»
جمالی همچنان از ارسال پیام به سردار ذوالفقاری معاون وزیر کشور برای درخواست از سپاه پاسداران برای اعزام هلی کوپترها از استان‌های فارس و خوزستان سخن می‌گوید.»
 وی در آخر این مکالمه گفت: «علی ایحال یک فکر اساسی باید به حال این چیز بکنید.»
بعد از این صحبت‌های جمالی معاون سیاسی، غلامرضا تاجگردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «جناب دکتر حسین کلانتری استاندار محترم. ایشان معاون سیاسی شماست که دارد به یک مدیر خدوم و زحمتکش استان توهین می‌کند. خدمت ایشان عرض می‌کنم ان کسی که باید دمشو گرفت و از این استان بیرون انداخت خودت هستی و نه کسی که عشقش این خاک عزیز است. قبلاً هم عرض کردم عامل اکثر فتنه‌های درون استان ایشان است. من به عنوان وکیل مردم اجازه نخواهم داد به فرزند زحمتکش استان که چندین شبانه روز خواب به چشم ندیده و اکنون در بیمارستان است، توهین شود. جناب استاندار حضرتعالی بیشتر از هر کسی می‌دانید حقیر به عنوان وظیفه‌ام و ایشان به عنوان مدیر شما و خدمتگزار مردم در این ایام چه کارهایی کردیم و ای کاش معاون ذیربط شما یعنی معاون عمرانی می‌توانست اجازه داشته باشد، از مدیرش دفاع کند. به هر حال فرزندان این خاک محتاج این نوع پست‌ها نیستند که بخواهند ذلت حرفهای این نوع افراد ذلیل را بپذیرند. با کمال تمام احترام نسبت به جنابعالی و دولت محترم منتظر برخورد با ایشان و عذرخواهی ایشان از این مدیر و فرزند این خاک هستیم.»


کد مطلب: 421440

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421440/دفاع-تمام-قد-تاجگردون-محمدی-تبار-آقای-جمالی-کسی-باید-این-استان-برود-هستید-نه-فرزند-خدوم-خاک-استاندار-منتظر-عذرخواهی-معاون-هستیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1