تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۴۲۱۳۶۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه بویراحمد به 656 نفر رسید / 3 نفر به بیماران کرونایی گچساران اضافه شد

۱
آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه بویراحمد به 656 نفر رسید
کبنا ؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در هفتمین روز خرداد، ۱۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.
پرویز یزدانپناه افزود: از ۱۳۵ مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج ۱۲ مورد مثبت گزارش شد که از این تعداد چهار بیمار در شهرستان بویراحمد، دو بیمار در شهرستان کهگیلویه، سه مورد در شهرستان گچساران، دو مورد در شهرستان باشت و یک مورد در شهرستان لنده شناسایی شده است.
دکتر یزدانپناه با اشاره به اینکه با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کرونا در استان به ۶۵۶ بیمار افزایش یافت، گفت: شمار بهبود یافتگان تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۶۰ نفر رسید.
وی افزود: از شمار مبتلایان جدید استان سه بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان بویراحمد، یک بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، دو بیمار مرد و یک بیمار زن در شهرستان گچساران، دو بیمار مرد در شهرستان باشت و یک بیمار مرد در شهرستان لنده می باشند.
یزدانپناه یاد آور شد: یک بیمار سابقه مسافرت به اهواز را داشته، یک بیمار به استان تهران سفر کرده و سه بیمار با موارد مثبت مبتلا در تماس بوده اند بنابراین از مردم شریف استان تقاضا داریم که از مسافرت به مناطق پر خطر کشور به خصوص استان هایی مانند خوزستان به شدت اجتناب نمایند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ابراز داشت: در آمار اعلام شده دیروز (6 خرداد ماه)، دو نفر از موارد مثبت جزء آمار شهرستان دنا اعلام شد اما با توجه به اینکه این دو بیمار ساکن شهرستان مارگون هستند و صرفا نمونه گیری آنها در شهرستان دنا انجام شده، جزء آمار شهرستان بویراحمد به حساب می‌آیند.
گفتنی است از ۱۲ مورد تست مثبت دو مورد خوزستانی( اهل استان خوزستان) هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1