کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می‌دهد

واکنش سازمان مدیریت و برنامه ریزی به اظهارات مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد

5 خرداد 1399 ساعت 23:45

معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به اظهارات اخیر مدیرکل منایع طبیعی استان در خصوص اعتبارات این سازمان واکنش نشان داد.


به نقل از روابط عمومی سازمان‌ مدیریت و برنامه ریزی استان، علی شهابی نسب معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اظهارات اخیر مدیرکل منابع طبیعی استان، مبنی بر عدم تخصیص اعتبار جهت جلوگیری از آتش‌ سوزی، حمايت و حفاظت از جنگل ها و مراتع استان، گفت: در سال 98 اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان، بصورت نقد در جهت حمایت و حفاظت از جنگل‌ها و مراتع استان به اداره کل منابع طبیعی استان ابلاغ و اختصاص یافته است.
شهابی نسب در پایان افزود: با این اعتبار و با بکارگیری ۶۹ نفر نیروی شاغل در طرح، این هدف می بایست تحقق یابد.
لازم به ذکر است؛ پیش از این حکمتیان اصل مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی به اداره منابع طبیعی برای مهار آتش تخصیص نیافته گفت: پارسال تا الان بالای 200 میلیون تومان هزینه «آب معدنی و غذا» افرادی که به ارتفاعات رفته‌اند و کمک کرده‌اند، به بازار بدهکار هستیم. من حتی پول سوختی که بخواهم نیروهایم را از یاسوج به گچساران بفرستم، ندارم، از کجا باید بیاوریم؟ از سال 98 تا الان یک ریال اعتبار نداریم.
 


کد مطلب: 421283

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421283/واکنش-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-اظهارات-مدیرکل-منابع-طبیعی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1