تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۴۲۱۱۷۰
پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج توضیح داد

تشریح آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / فشار مسافران برای ورود به استان

۱
تشریح آخرین آمار کرونا در کهگیلویه و بویراحمد / فشار مسافران برای ورود به استان
کبنا ؛آخرین نشست ستاد استانی کرونا امروز ( جمعه 2 خرداد ماه 99) به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در این نشست، پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد آخرین آمار وضعیت کرونا در استان را تشریح کرد و گفت: کل مراجعات سرپایی به مراکز دارمانی، خانه بهداشت‌ها و بیمارستان‌ها، 27311 نفر بودند که از این تعداد هزار و 527  نفر بستری شدند که 1467 نفر آنها ترخیص پیدا کردند. در بیمارستان‌های استان اکنون 58  نفر بستری هستند که 16 نفر به طور قطع بیماران کرونایی هستند. تعداد کل نمونه‌های گرفته شده تا حالا، 8800 نمونه بوده که نتیجه 8730 نمونه را گرفته‌ایم.  و کل موارد مثبت استان به کرونا تا امروز 624  نفر بوده، امروز 141 نمونه را مورد آزمایش قرار دادیم که 4 مورد جدید کرونایی شناسایی شد، که 3 نفر از آنها مربوط به شهرستان بویراحمد و یک نفر هم مربوط به شهرستان کهگیلویه بود.
وی افزود: هیچ بیماری در ICU نداریم و تعداد بیمارانی که در قرنطینه خانگی هستند، 20 نفر می‌باشند. آمار بهبود یافتگان کامل 540 نفر است و فوتی شدگان همان 9 نفر هستند، مورد جدیدی در سطح استان نداشتیم.
یزدان پناه گفت: دو مرکز غربالگری در جاده بهبهان- بهمئی - پل خیرآباد و پلیس راه یاسوج مستقر شدند. که در مرکز غربالگری پل خیرآباد فشاری وجود ندارد. امروز در ساعت 11 تماسی گرفته اند که فشار زیادی وجود دارد، گویا از استان فارس مسافران زیادی می‌خواهند وارد استان شوند. ما هم توصیه کردیم که مقاومت زیادی برای ورود مسافران نشان داده نشود، چرا که خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا می‌باشد. اما برای مسافران شرایط توضیح داده شود. برخی از مردم هم گروه‌های مردمی غربالگری تشکیل داده‌اند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1