کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

پیام رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس

2 خرداد 1399 ساعت 2:26

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی ضمن گرامیداشت این روز ،از آن به عنوان رمز وحدت مسلمین جهان در مقابل استکبار جهانی یاد کرد.


حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس در پیامی ضمن گرامیداشت این روز ،از آن به عنوان رمز وحدت مسلمین جهان در مقابل استکبار جهانی یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ،دکتر نگین تاجی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص روز جهانی قدس که فرمودند: « روز جهانی قدس، روز پایداری ملت های مسلمان و اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی عدالتی صهیونیست ها و حامیانش است
نگین تاجی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص روز جهانی قدس که فرمودند: « روز جهانی قدس، روز پایداری ملت های مسلمان و اعلام مخالفت امت اسلامی با ظلم و بی عدالتی صهیونیست ها و حامیانش است » ، افزود: روز جهانی قدس تجلی وحدت مسلمانان و حمایت ملت های مسلمان و آزاده از مردم مظلوم فلسطین در مقابل سیاست های تفرقه انگیز و رژیم غاصب اسرائیل و حامیان استکباری آنهاست.
رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهار داشت: اگرچه در این شریط کرونایی، به جهت سلامت ملت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان حضور یکپارچه و حداکثری مردم مسلمان و روزه دار ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در این روز میسر نمی باشد، اما با پشتیبانی و حمایت مردم مسلمان از سرزمین قدس و مردم مسلمان فلسطین در این روز ،به رژیم صهیونیستی خواهند فهماند که مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تعطیل نخواهد شد.
وی تأکید کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بداند، که امت اسلامی چون گذشته، استوارتر در جهت نابودی رژیم غاصب صهیونیستی گام خواهد برداشت و در خط مقدم جبهه آزادی بخش برای نجات فلسطین و مقابله با دشمنان مشترک خود قرار دارند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، با اشاره به حضور مردم استان در تمامی صحنه های انقلاب در دفاع از کیان ایران اسلامی اظهار داشت: عشایر سلحشور و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد همپای مردم مسلمان ایران، تا بیرون رفتن و نابودی غاصبان سرزمین فلسطین، درکنار مردم مسلمان فلسطین خواهند بود.
مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پیشانی و خط مقدم مبارزه با ظلم و بی عدالتی، همیشه همراه و همگام با امت اسلامی ایران و مردم شیعی و ولایت مدار استان خواهند بود و در این مبارزه هر موقع که ولی امر مسلمین امر فرمایند، آماده ی جان فشانی خواهند بود.
 


کد مطلب: 421145

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421145/پیام-رئیس-کل-دادگستری-کهگیلویه-بویراحمد-مناسبت-روز-جهانی-قدس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1