کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه گچساران

نماز جمعه گچساران فردا در مصلی اقامه می‌شود

1 خرداد 1399 ساعت 19:35

امام جمعه گچساران گفت: نماز جمعه فردا 2 خردادماه با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در مصلی گچساران برگزار می‌شود.


امام جمعه گچساران گفت: نماز جمعه فردا 2 خردادماه با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در مصلی گچساران برگزار می‌شود.
حجت الاسلام سیدامین اله حجازی اظهار کرد: با شیوع ویروس  همه‌گیر و منحوس کرونا در کشور برای جلوگیری از تجمع و انتشار این ویروس برگزاری نماز جمعه در مصلاهای شهرستان‌ها ی کشور تعطیل شد.
 وی با اشاره به اینکه پس از گذشت سه ماه از شیوع ویروس کرونا در روز جمعه این هفته 2 خرداد ماه نماز جمعه  در مصلی امام خمینی(ره) گچساران برگزار می‌شود، ادامه داد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا هر منطقه‌ای که سفید (کم خطر) اعلام شود، نمازجمعه در آن شهرستان‌ها برگزار می‌شود و امیدواریم مناطق زرد (خطر متوسط) هرچه سریع‌تر به مناطق سفید تبدیل شوند.
امام جمعه گچساران ادامه داد:  رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری نمازجمعه ضروری است و این دستورالعمل‌ها که توسط وزارت بهداشت و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تدوین شده و در اختیار ائمه جمعه قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: از نمازگزاران تقاضا داریم برای برگزاری نماز جمعه فردا  در مصلی گچساران نمازگزاران مهر و سجاده شخصی را برای رعایت بهتر موارد بهداشتی با خود به همراه داشته باشند.
 حجازی اذعان کرد: افراد بالای 65 سال و همچنین افرادی که دارای بیماری زمینه ای دارند به منظور سلامتی و رعایت حال خودو دیگر همشهریان  فعلا از شرکت در نماز جمعه خودداری کنند.
 براساس تصمیم جدید ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، شهرستان‌های کشور به مناطق سفید (کم خطر)، زرد (خطر متوسط) و قرمز (پرخطر) تقسیم بندی می‌شوند و در آخرین تقسیم بندی، شهرستان گچساران به عنوان منطقه سفید اعلام شد.


کد مطلب: 421133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421133/نماز-جمعه-گچساران-فردا-مصلی-اقامه-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1