کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد؛

ابراز نگرانی وزیر بهداشت از شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

28 ارديبهشت 1399 ساعت 16:22

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا نیز در تماس تلفنی امروز از احتمال گسترش و روند مراودات مردم شهرهای جنوبی استان کهگیلویه وبویراحمد با برخی شهرهای خوزستان ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه، همراهی و همکاری بیش از پیش مردم این استان شد.


(روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه)؛ در حاشیه ستاد تنظیم بازار، استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا در برخی استان ها و مناطق جنوبی از جمله استان خوزستان و مراودات و ارتباطات نزدیک عاطفی، قومیتی و همبستگی های اجتماعی مردم استان با این شهرها نیز هشدار داد که مردم باید با دقت، ظرافت، هوشمندی و پرهیز از سفرهای غیرضروری مراقب موج جدید این ویروس مرموز باشند.
کلانتری یادآور شد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رئیس ستاد ملی مدیریت کرونا نیز در تماس تلفنی امروز از احتمال گسترش و روند مراودات مردم شهرهای جنوبی استان کهگیلویه وبویراحمد با برخی شهرهای خوزستان ابراز نگرانی کرد و خواستار توجه، همراهی و همکاری بیش از پیش مردم این استان شد.
وی بیان کرد: این احتمال وجود دارد که در صورت همراهی نکردن و عدم تعامل مردم در زمینه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و توصیه ها و صدور مجوز ستاد ملی مدیریت کرونا محدودیت های تردد در مبادی ورودی برخی شهرها و برخی سخت گیری ها برای جلوگیری از شیوع مجدد بیماری در استان اعمال شود.
استاندار با اشاره به هشدار برخی فرمانداران و شهرداران و عوامل انتظامی مبنی بر حضور و افزایش مسافران از استان های مختلف به ویژه مناطق جنوبی از جمله خوزستان به مناطق تفریحی و تفرجگاهی استان ابراز داشت: موضوع محدودیت های تردد در مبادی ورودی برخی از شهرها را به ستاد ملی اعلام کرده ایم.
 وی گفت: در صورت تایید و هماهنگی ستاد ملی کرونا نیز تصمیم ها و تمهیدات لازم در این زمینه با قوت اجرا خواهد شد.
کلانتری تصریح کرد: مردم این استان همواره به مهمان نوازی، صمیمیت و ارتباطات عاطفی شهرت دارند ولی به دلیل شیوع و موج جدید این بیماری نیز از هم وطنان درخواست می کنیم تا اطلاع بعدی و رفع خطر بیماری به این استان سفر نکنند.
 


کد مطلب: 421003

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421003/ابراز-نگرانی-وزیر-بهداشت-شیوع-کرونا-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1